اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادامه تلاش آمریکا برای مداخله در امور سوریه

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علیرغم آنکه کشورش مدعی بی طرفی در رخدادهای سوریه است، با مداخله در تصمیمات اتحادیه عرب اعلام کرد سوریه به تعهدات خود در قبال اتحادیه عرب پایبند نیست.

ادامه تلاش آمریکا برای مداخله در امور سوریه
 به گزارش فارس به نقل از شبکه "تی آر تی"، "ویکتوریا نولاند" طی سخنانی اعلام کرد که سوریه به تعهداتی که حدود ۳ ماه قبل به اتحادیه عرب داد، پایبند نیست.

وی در ادامه سخنان خود اینگونه گفت: ما رژیم اسد بر اساس اینکه به تعهدات خود عمل می‌کند مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و اتحادیه عرب نیز رژیم اسد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

اظهارات نولاند در شرایطی مطرح شده است که پیشتر نیز علیرغم اعلام رضایت اتحادیه عرب از پیشرفت مأموریت ناظران اعزامی این اتحادیه به سوریه، کاخ سفید نیز در ادامه مداخلات خود در امور کشورهای دیگر این بار اقدام به مداخله در کار
ناظران اتحادیه عرب کرد.

جی کارنی" سخنگوی "باراک اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی در این باره اعلام کرد: «هم‌اکنون ۱۶ روز است که رژیم سوریه پروتکل توافق برای ورود ناظران اتحادیه عرب به سوریه را امضا کرده است و آشکار است که تعهدات ذکر شده در این پروتکل رعایت نشده است.»

این موضع‌گیری آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که اتحادیه عرب اعلام کرده که هیئت ناظران اعزامی این اتحادیه به سوریه، مأموریت خود را به خوبی به پیش می‌برند.

انتهای پیام/ف.ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول