اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشتخوار:

1000 خانوار در رشتخوار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار رشتخوار گفت: یک‌هزار خانوار این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

1000 خانوار در رشتخوار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هاشم جنگی در مراسم افتتاح نمایندگی اداره تامین اجتماعی شهرستان اظهار داشت: وجود چند کارخانه آجرپزی و راه‌اندازی چند واحد بزرگ صنعتی در آینده‌ای نزدیک از یک سو و خانوارهای تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از سوی دیگر ضرورت راه‌اندازی نمایندگی اداره تامین اجتماعی در گام اول و ارتقای آن به اداره تامین اجتماعی در گام بعدی را ضروری می‌سازد.
فرماندار رشتخوار اضافه کرد: تحقق این امر نه تنها از تاکیدات استاندار خراسان رضوی در سفر سال گذشته به شهرستان بلکه از سیاست‌های دولت در تسریع خدمت‌رسانی به مردم است.
در پایان این مراسم میرمهدی ساداتی به عنوان سرپرست نمایندگی تامین اجتماعی شهرستان رشتخوار معرفی شد.

*افزایش 220 درصدی اعتبارات میراث فرهنگی سرخس نسبت به سال گذشته

فرماندار سرخس از افزایش 220 درصدی اعتبارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.
علیرضا بوستانی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: سرخس بدون توجه به منابع زیرزمینی و خدادادی و  با تکیه بر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری می‌تواند همچون شرایط کنونی منبعی برای تولید ثروت ملی باشد.
وی اضافه کرد: دریاچه بزنگان، سددوستی، و غار مزداوند تنها بخشی از ظرفیت‌های شهرستان در این حوزه است که در صورت توجه بیشتر مسئولان استان می‌تواند سرخس را به قطب گردشگری تبدیل کند.
رئیس شورای اداری شهرستان سرخس در بخش دیگری از سخنان خود، از موافقت اداره‌کل ورزش و جوانان استان با اختصاص 4 هزار میلیون ریال به ورزش شهرستان خبر داد و افزود: 50 درصد این مقدار مربوط به بند ب ماده 117 قانون برنامه چهارم توسعه کشور و 50 درصد دیگر با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان صرف تعریف و تکمیل طرح‌های ورزشی شهرستان سرخس می‌شود.
بوستانی اضافه کرد: برای توسعه ورزش در شهرستان نباید صرفا بر بودجه اداره‌کل ورزش و جوانان تکیه کرد بلکه تمامی دستگاه‌ها باید برای نهادینه شدن امر ورزش که ارتقای سلامت جسم و روان را به همراه دارد، تلاش کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول