اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار:

بهار نیازمند برخورداری از اداره محیط زیست است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بهار گفت: ایجاد اداره محیط زیست در شهرستان بهار امری لازم و ضروری است.

بهار نیازمند برخورداری از اداره محیط زیست است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی اکبر سلطانی‌راد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی شهرستان بهار در هفته هوای پاک اظهار کرد: سلامت یک جامعه در محیط و هوای پاک امکان‌پذیر است و هر چه به تمیزی محیط زیست خود اهمیت دهیم، قطعاً به سلامتی خود بها داده‌ایم و آینده‌ای خرم و شاداب را برای خود رقم زده‌ایم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارخانجات مختلف و شهرک صنعتی بهاران در این شهرستان قرار دارد ایجاد اداره محیط زیست در شهرستان امری لازم و ضروری است که مرکز استان در این زمینه کوتاهی می‌کند.
معاون فرماندار بهار اضافه کرد: در هفته هوای پاک که از 25 بهمن آغاز می‌شود برنامه‌های گوناگونی در سطح شهرستان به اجرا درمی‌آید که می‌توان به نواختن زنگ هوای پاک در مدارس، برگزاری مسابقات نقاشی، انشا و مقاله‌نویسی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، بازدید از واحدهای صنعتی فاقد آلایندگی، برگزاری دوره‌های آموزشی، توزیع بیش از 120 عنوان کتاب در 20 کتابخانه مدارس، برگزاری کارگاه آموزشی برای زنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.
پس از بیان نظرات و پیشنهادات مدیران حاضر در جلسه، 9 کمیته اجرایی برای اجرای برنامه‌های این هفته معرفی شد.
این کمیته‌ها شامل کمیته" روستایی" با مسئولیت اداره جهادکشاورزی، "تبلیغات و امور فرهنگی" با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته "بهداشت، سلامت و امداد" با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال ‌احمر شهرستان تشکیل شد.
همچنین کمیته "بانوان" با مسئولیت مشاور فرماندار در امور بانوان، کمیته "ورزش" با مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان، کمیته "شهری" با مسئولیت شهرداری بهار، لالجین و صالح‌آباد، کمیته "کارگری و صنعتی" به مسئولیت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، کمیته "راه و حمل و نقل" با مسئولیت اداره راه و ترابری و نماینده حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان، کمیته "تبلیغات و اطلاع‌رسانی" با مسئولیت روابط عمومی فرمانداری شهرستان از دیگر کمیته‌ها به شمار می‌روند.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول