اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن مطرح کرد

تردد روزانه 100 هزار خودرو از رودهن / رودهن نیازمند نگاهی ویژه در خدمات درمانی

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن ضمن اعلام خبر تردد روزانه بیش از 100 هزار خودرو از این بخش گفت: خدمات درمانی و تجهیزات بیمارستانی بخش رودهن نیازمند نگاهی ویژه است.

تردد روزانه 100 هزار خودرو از رودهن / رودهن نیازمند نگاهی ویژه در خدمات درمانی
رضا طاهرخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با وجود جمعیت 40 هزار نفری رودهن، جمعیت 30 هزار نفری دانشجویی و همچنین مراجعه مردم از نواحی همجوار به رودهن برای مداوا، باید طی تلاشی وافر مشکلات درمانی این خطه هر چه زودتر برطرف شود.
وی با اشاره به وجود سه مسیر مواصلاتی مهم در بخش رودهن گفت: روزانه به طور میانگین بیش از 100 هزار خودرو از سه محور مواصلاتی ملی مستقر در بخش رودهن هراز، فیروزکوه و تهران عبور می‏کنند.
بخشدار رودهن ادامه داد: متاسفانه این میزان از تردد گاهی تصادفات ناگواری را نیز رقم می‏زند بنابراین باید با تکمیل بیمارستان دانشگاه آزاد و تجهیز مراکز درمانی سطح شهر خدمات مناسبی به مردم، دانشجویان و همچنین مسافران عبوری از این مسیر ارائه داد.
طاهرخانی خواستار نگاهی ویژه از سوی مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند نسبت به شهر و بخش رودهن شد.
وی تصریح کرد: با توجه به سرریز جمعیت پایتخت به شهر رودهن و همچنین مراجعه مردم از نواحی اطراف این شهر همچون بومهن، پردیس و آبعلی، مراکز درمانی رودهن نیازمند تجهیزات مناسب‏تری است.
بخشدار رودهن با تاکید بر لزوم رعایت حال مراجعه‏کنندگان به مراکز درمانی اظهار کرد: از مطالبات مردمی طی مراجعه به مراکز درمانی، مشاهده رفتار خوب و مناسب از سوی پرسنل ضمن رسیدگی به وضع آنهاست که این مهم باید در دستور کار مسئولان مراکز بهداشتی و درمانی رودهن قرار گیرد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول