اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

وهابیت مخالف برپایی مجالس عزاداری برای اهل بیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: وهابیت به شدت مخالف برپایی مجالس عزاداری برای اهل بیت هستند.

وهابیت مخالف برپایی مجالس عزاداری برای اهل بیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خود با تشریح و تبیین واقعه عاشورا اظهار داشت: هیچ حادثه و اتفاقی در طول تاریخ نمی‌توانست مانند واقعه عاشورا تاثیرگذار بوده و باعث ماندگاری و جاودانه شدن دین اسلام شود.
وی افزود: سال‌ها روشنگری و بیان احکام دین هم به اندازه عاشورا نمی‌تواند بر مردم اثر بگذارد همان‌طور که در فتنه 88 در جریان بی‌حرمتی به عاشورای 88 خون مردم مسلمان ایران به‌ جوش آمد و حماسه نهم دی را رقم زد.
باقرزاده در ادامه با بیان اینکه فتنه 88 یک جریان بسیار خطرناک برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: قدرت جریان فتنه در عاشورای 88 شکست و آنان در واقع با هتک حرمتی که در این روز عزیز انجام دادند به دست خود شان نابود شدند.
امام جمعه رامسر با اشاره به جنایت‌های وهابیون در عاشورای امسال در برخی از کشورها تصریح کرد: وهابیت به شدت مخالف برپایی مجالس عزاداری برای اهل بیت هستند و کشتن شیعیان را عاملی برای بهشت رفتن خود می‌دانند و آنهایی که کمربند انتحاری را برای به خاک و خون کشیدن عزاداران امام حسین و دیگر خاندان اهل بیت به کمر خود می‌بندند وقتی دستگیر می‌شوند، بیان می کنند  که چرا ما را دستگیر کرده‌اید زیرا تا لحظاتی دیگر ما به محضر پیامبرمان می‌رسیم.
وی اضافه کرد: این نشان‌دهنده عمق فاجعه بوده و موید آن است که چقدر عوامل استکبار بر اعتقادات و عقاید آنان کار کرده‌اند.
خطیب نماز جمعه رامسر در بخش دیگر سخنان خود به عملیات افتخار آمیز ایران درباره در اختیار گرفتن هواپیمای فوق العاده پیشرفته آمریکایی گفت: این عملیات توسط فرزندان دلیر ایرانی، شوکی بزرگ برای آمریکا و دنیای غرب بود زیرا هیچ کشوری به‌ جز آمریکا و آن هم سازمان سیا از راز ساخت این هواپیمای فوق مدرن خبر ندارد و ایران با این کار عظیمش اقتدار خود را بار دیگر به رخ جهانیان کشید که این امر مهم در سایه الطاف الهی و توجه آقا امام حسین (ع) و توانایی و استعداد فرزندان برومند ایران زمین اتفاق افتاد که آن را به فال نیک می‌گیریم.
باقرزاده در بخش پایانی سخنان خود با اعلام اینکه روز حقوق بشر در پیش است، گفت: نکته عجیب در این روز این است که کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر هستند خود از جنایتکاران بزرگ دنیا نیز هستند.
وی همچنین درباره زمین مصلی جواد الائمه شهرستان رامسر گفت: شایعاتی درباره این زمین مبنی بر اینکه مالک خصوصی دارد به گوش می‌رسد، اما با استعلام‌هایی که از سوی دفتر امام جمعه صورت گرفته شد تاکنون هیچگونه مالک خصوصی نداشته و اگر هر شهروندی ادعایی در این مورد دارد می‌تواند با در دست داشتن اسناد و مدارک به دفتر امام جمعه مراجعه کند تا این مسئله حل شود.
 امام جمعه رامسر از همه مردم رامسر خواست تا جلوی اینگونه شایعه پراکنی را بگیرند و به آن دامن نزنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول