اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

وهابیت برای انحراف اسلام طراحی شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: غرب، وهابیت و بهاییت را برای انحراف اسلام در جهان طراحی کرده است.

وهابیت برای انحراف اسلام طراحی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی ظهر امروز در نشست رابطان و مدرسان سیاسی ادارات آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: جهان غرب همواره در مبارزه با اسلام و اسلام‌مداری است.
وی با اشاره به عدم جدایی دین از سیاست گفت: تمام ادیان الهی یک ریشه دارند و این دخالت بی‌مورد دست بشر است که موجب انحراف و اختلاف ادیان و متدینین شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل خاطرنشان کرد: سیاسیون با تمسک به قدرت دین بدون توجه به اصل دین، از آن استفاده ابزاری می‌کنند که نمونه‌اش جهان غرب است که دین بزرگ حضرت مسیح را به نفع خود تحریف کرده است.
لطفی با بیان اینکه جهان غرب تلاش دارد تا به همه عالم بقبولاند که سیاست غرب برترین سیاست و روش حکومتی است، ابراز داشت: با توجه به تنازع همیشگی شرق و غرب و کانون سیاست بودن ایران، هیچگاه قبول آن برای مردم ایران امکان‌پذیر نبوده است.
وی تصریح کرد: ایران قبل از اسلام امپراطوری بزرگی بوده و با آمدن اسلام و قدرت دین‌مداری مداری ایران جلوه‌ای ویژه یافته است.
این مسئول یادآور شد: به مرور زمان ایران مورد تهاجم غرب و شرق قرار گرفت و چند صباحی افول سیاسی یافت و این موجب شد که جهان تصور کند که اسلام سیاسی در خواب است و قدرت حکومت ندارد.
مدیر آموزش و پرورش آمل خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت آن در عرصه‌های علمی، اقتصادی و فن‌آوری‌های نوین برای جهانیان ثابت کرد که اسلام هرگز در خواب نبوده، نیست و نخواهد بود.
لطفی ادامه داد: فرقه‌های منحله وهابیت و بهاییت در جهان اسلام از دسیسه‌های غرب برای انحراف جهان اسلام است.
وی متذکر شد: با بیداری اسلامی در جهان و رویکرد اسلامی قیام‌های  مردمی، سیاستمداران غربی، فکر اسلام ‌ستیزی در تصوراتشان افول کرد.
لطفی با اشاره به جایگاه مربیان و معلمان و نفوذ کلامی و الگویی آنها در دانش‌آموزان اذعان داشت: باید اعتماد به نفس، خویشتن‌داری، دین‌مداری و هویت اسلامی را در جوانان زنده و پویا کنیم.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول