اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از بارش برف

تردد خودروها در محور سوادکوه روان است

خبرگزاری فارس: تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی سوادکوه پس از بارش برف به صورت روان در جریان است.

تردد خودروها در محور سوادکوه روان است
معاون فرماندار سوادکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان پس از بارش برف خبر داد و اظهار داشت: تردد در حدود 100 کیلومتر از محور سوادکوه و حدود 700 کیلومتر از جاده‌های روستایی آن جریان دارد.
لهراسب رحمتی بیان داشت: از مسئولان استانی و ملی انتظار داریم تا امکانات جاده‌ای مستقلی به محور سوادکوه از گردنه گدوک تا هفت تن اختصاص دهند تا شهرستان سوادکوه در ارائه خدمات به جاده‌های شهری و روستایی شهرستان پهناور سوادکوه توجه بیشتری داشته باشد.
بخشدار مرکزی سوادکوه نیز در حاشیه بازدید از راه‌های مواصلاتی دهستان کسلیان و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه نیز از باز بودن محورهای مواصلاتی شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: با تلاش راه و ترابری و بخشداری مرکزی سوادکوه، تردد در تمام محورهای شهری و روستایی این شهرستان در جریان است.
حسن امیری افزود: بارش برف در شهرستان سوادکوه موجب کندی و ایستایی محدود وسائل نقلیه در منطقه گدوک شده بود که با حضور و تلاش شهرستانی، تردد روان در محور سوادکوه جریان دارد.
وی با اشاره به بارش برف در روستاهای سوادکوه گفت: روستاهای برفگیر سوادکوه شاهد بارش برف سنگین بوده‌اند که با حضور به موقع کارکنان راه و ترابری شاهد حل مشکل ایاب و ذهاب در این روستاها بوده‌ایم.
بخشدار مرکزی سوادکوه افزود: حضور اکیپ‌های راهداری و حوادث غیرمترقبه در دهستان‌های کسلیان و ولوپی و محور گدوک از شب گذشته تا صبح موجب شد تا شاهد مسدود شدن این محور نباشیم.
انتهای پیام/م20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول