اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی با حضور مسئولان

اعضای هیئت بازرسی انتخابات دیلم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: در نشستی با حضور مسئولان اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دیلم مشخص شدند.

اعضای هیئت بازرسی انتخابات دیلم مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این نشست که چهارشنبه شب برگزار شد، عبدالحسین ناصری به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات، فاضل صالحی فرد دبیر هیئت بازرسی، شاهپور خشنو عضو هیئت بازرسی شهرستان دیلم معرفی شدند.
بر اساس اجرای ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر تشکیل شد.
این هیئت به منظور کنترل حسن جریان انتخابات آماده دریافت گزارشات مربوطه به وقوع تخلفات انتخاباتی و مواردی که موجب مخدوش شدن حسن جریان انتخابات است، می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری در این نشست گفت: مسئولان ستاد انتخابات استان بوشهر نهایت تلاش خود را برای اجرای قانون انتخابات انجام می‌دهند.
محمدحسن شنبدی بیان کرد: پیشرفت مدیریت و موفق بودن مدیر به دو عامل برنامه ریزی صحیح و اصولی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری بستگی دارد و شروع مدیریت افراد در جامعه اسلامی با دو اصل مردمداری و در سایه ولایت مداری بودن همراه است.
فرماندار دیلم بر تشکیل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در ارتباط با بررسی و توزیع اعتبارات در قالب پروژه و طرح بر اساس اولویت بندی و دستورالعمل‌های صادره از سوی حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری، قانون بودجه و پیگیری مصوبات عمران دور سوم سفر ریاست جمهوری بسته سازی و فراهم کردن فضای مناسب در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.
ماشاءالله احمدی بیان کرد: شهرستان دیلم آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان دارد.
وی تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شده و مسئولان ستاد انتخابات برای انتخابات آماده‌اند.
فرماندار دیلم گفت: مجریان و متولیان انتخابات از آرای مردم محافظت می‌کنند.
وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان ایران اسلامی را مأیوس و به جهانیان ثابت می‌کند که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول