اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد جهانی ختم قرآن:

400 ختم قرآن با راه‌اندازی بنیاد جهانی ختم قرآن صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد جهانی ختم قرآن گفت: روزانه تعداد 400 ختم قرآن با تاسیس و راه‌اندازی بنیاد جهانی ختم قرآن توسط کاربران در کشور انجام می‌شود.

400 ختم قرآن با راه‌اندازی بنیاد جهانی ختم قرآن صورت می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر افخمی بعد از ظهر امروز در نخستین همایش یاوران قرآنی در تبریز با اشاره به اینکه قرآن در تمام مراحل زندگی دادرس انسان‌ها بوده است، اظهار کرد: در جامعه ما کارهای فرهنگی در زمینه‌های مختلف بسیار اجرا می‌شود اما با توجه به همین مسئله تاکنون به موضوع قرآن کمتر اهمیت داده شده است.
افخمی با اشاره به موضوع جنگ نرم و تهدید جوانان ایرانی توسط غرب افزود: در حال حاضر دشمنان در این راستا اقدام به تاسیس سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای برای رسیدن به اهداف خود کردند و در زمینه قرآنی پنج شبکه ماهواره ای فعالیت می‌کند و در ایران اسلامی کاری انجام نمی‌شود.
وی،ازختم روزانه تعداد 400 قرآن با تاسیس و راه‌اندازی بنیاد جهانی ختم قرآن توسط کاربران در کشور خبر داد.
محمد دخیلی معاون پژوهشی سازمان آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی هم در این مراسم به بیداری مردم دنیا اشاره کرد و خواستار پیدا کردن مفاهیم مشترک زبان قرآنی اعم از آزادگی، عدالت و نوع دوستی را برای ترویج و افزایش فرهنگ انس با قرآن در سراسر دنیا شد.
محمد محمودی سرپرست جدید دفتر بنیاد جهانی ختم قرآن در تبریز هم بر فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن انس بیشتر مردم با قرآن تاکید کرد.
دبیر نخستین همایش یاوران قرآنی هم هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، معرفی بیشتر فعالیت‌های بنیاد به مردم و تقدیر از فعالان قرآنی این دفتر اعلام کرد و گفت: دفتر بنیاد جهانی ختم قرآن در تبریز به آدرس اینترنتیwww.gorany.com با هزینه خیران به صورت مردم نهاد از یک سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.
صفری، قرائت آنلاین توسط اساتید برجسته، تالار گفتمان قرآنی، ترجمه قرآن به زبان‌های مختلف، ارائه قرآن نفیس، مسابقه و تفسیر را از مهم‌ترین برنامه‌های ارایه شده در این سایت برشمرد و افزود: دفتر و سایت این بنیاد علاوه بر تبریز در شهرهای تهران، مشهد مقدس و اهواز و مراجعه کنندگان به سایت آن در 82 کشور جهان فعالیت می‌کند.
این همایش در خانه امید بهزیستی تبریز برگزار و در پایان دهقان‌نژاد از بانوان شاعر کشورمان در ارتباط با موضوع انتظار و قرآن سروده‌های خود را قرائت کرد.
همچنین، اهدای جوایز به 10 نفر از برگزیدگان مسابقه‌های خطابه غدیر و یاوران قرآنی و معرفی محمودی به‌عنوان سرپرست جدید دفتر بنیاد جهانی ختم قرآن در تبریز و تقدیر از خدمات یک ساله خانم انصار در این بنیاد از برنامه‌های جنبی آن بود. 
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول