اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیر قمی به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیر جوان و با آتیه قمی با دعوت مربیان تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان به چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شد.

کشتی‌گیر قمی به تیم ملی دعوت شد
محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قم اظهار کرد: بنابر تصمیم کمیته تیم‌های ملی فدراسیون کشتی کشورمان، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز شانزدهم دی ماه آغاز می‌شود و در آن فرنگی‌کاران دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.
وی ادامه داد: در این اردو هادی علیزاده پورنیا، کشتی‌گیر با آتیه و توانمند استان قم در وزن 74 کیلوگرم در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شرکت می‌کند و پا‌به‌پای سایر دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک لندن آماده خواهد کرد.
رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های گزینشی و انتخابی المپیک 2012 لندن با حضور تمام فرنگی‌کاران ملی‌پوش تا روز 30 دی ماه در خانه کشتی تهران ادامه می‌یابد.
رئیس هیئت کشتی استان قم خاطر نشان کرد: در این اردو علاوه بر هادی علیزاده پورنیا نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری که در وزن 74 کیلوگرم حضور دارد، 30 کشتی‌گیر دیگر نیز زیر نظر محمد بنا در تمرینات شرکت خواهند کرد.
وی عنوان کرد: در این اردو حمید سوریان و شیرزاد بهشتی طلا از تهران، محسن حاجی‌پور از مازندران و سامان عبدولی از خوزستان حضور دارند و در وزن 60 کیلوگرم امید نوروزی و حمید زارع از فارس، عبدالمحمد پاپی از خوزستان، ابوذر نورزاده  از البرز و محمد نوربخش از تهران به اردو دعوت شده‌اند.
حلوایی اضافه کرد: همچنین در وزن 66 کیلوگرم سعید عبدولی و مهدی زیدوند‌ کشتی‌گیران استان خوزستان، علی محمدی از استان تهران و افشین بیابانگرد‌ فرنگی‌کار استان اردبیل دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مرحله چهارم اردوی آماده‌سازی این تیم به شمار می‌روند.
وی عنوان کرد: در وزن 74 کیلوگرم اردوی تیم‌ ملی کشتی فرنگی نیز فرشاد علیزاده از تهران، کمال محمدعلیزاده از فارس، هادی علیزاده پورنیا از استان قم، محسن مهدی‌زاده از استان تهران و فواد کریمی از کردستان نفرات ملی‌پوش را تشکیل می‌دهند.
رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: این در حالی است که در وزن 84 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حبیب‌الله اخلاقی از خوزستان، طالب نعمت‌پور از لرستان، داود اخباری از تهران، علی قیطاسی از فارس و داود عابدین‌زاده از هرمزگان در اردو شرکت می‌کنند.
وی افزود: در وزن 96 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در راه رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 لندن تنها سه کشتی‌گیر به اردو دعوت شده‌اند که این کشتی‌گیران قاسم رضایی، داود گیل‌نیرنگ و محمدرضا اکبری از مازندران هستند.
رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: در وزن 120 کیلوگرم نیز بشیر باباجان‌زاده و بهروز یوسفی از استان مازندران، محمد قربانی از استان کرمانشاه، بهنام مهدی‌زاده از تهران و امیر قاسمی‌ منجزی از استان خوزستان به تیم ملی دعوت شده‌اند.
وی با اشاره به حضور علیزاده پورنیا در بین برترین‌های کشتی فرنگی کشورمان در آستانه مسابقات انتخابی المپیک تصریح کرد: این مهم نشان از شایستگی کشتی قم و توانمندی کشتی‌گیران قمی است.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول