اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم خبر داد

کنترل اسناد پزشکی به صورت آنلاین در قم

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم از کنترل اسناد پزشکی به صورت آنلاین توسط هوش فرآیند IB در قم خبر داد.

کنترل اسناد پزشکی به صورت آنلاین در قم
محمدتقی موحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در سخنانی اظهار کرد: رسیدگی به اسناد پزشکی به دقت فراوانی نیازمند است که این کار به صورت عادی بسیار زمان‌بر و پر مخاطره است.
وی افزود: با توجه به لزوم دقت در به‌روزرسانی فرآیندهای مرتبط با درمان غیرمستقیم، ‌سیستم هوش فرآیندی BI در سازمان‌های تامین اجتماعی کل کشور فعال شد که به روزرسانی فرآیندهای مرتبط با درمان غیر مستقیم را آسان کرد.
سرپرست مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم اضافه کرد: با استقرار هوش فرآیندی BI تمام فرآیندهای جاری دفتر اسناد پزشکی قم از مرحله پذیرش تا مرحله پایانی پرداخت،‌ به موقع و دقیق کنترل می‌شود.
وی با اشاره به مزایای استقرار این نرم‌افزار تصریح کرد: نسخه‌هایی که به سیستم وارد و رسیدگی شدند به صورت آنلاین کنترل خواهند شد.
موحدی همچنین بیان کرد: همچنین با استفاده از این سیستم میزان تأخیر در ارسال نسخه‌های مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی رسیدگی شده و ‌لیست‌های آماده پرداخت مراکز طرف قرارداد به موقع ارسال می‌شود.
وی از کسب رتبه برتر تامین اجتماعی قم در رسیدگی به اسناد پزشکی و به‌روزرسانی فرآیندهای مرتبط با درمان غیرمستقیم در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: هشت استان از کل کشور به عنوان استان‌های برتر در این امور برگزیده شدند که استان قم نیز یکی از این استان‌ها است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول