اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شهرداری تبریز خبر داد:

برگزاری اردوی شهرداری تبریز در آنتالیا ترکیه

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: بعد از بازی با داماش تمرینات تیم به مدت پنج روز تعطیل بوده و سپس برای برگزاری یک اردو به آنتالیا ترکیه خواهیم رفت.

برگزاری اردوی شهرداری تبریز در آنتالیا ترکیه
میودراگ یسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با تمام بازیکنان تیم شهرداری که در نیم فصل اول کار کردم بازیکنانی خوب و با کیفیت بودند، اما برای ادامه مسابقات جذب چند بازیکن را درخواست کرده و لیست آنها را به هیئت مدیره و مدیر باشگاه شهرداری داده‌ام.

به غیر از 20 بازیکن شهرداری تبریز بقیه مازاد هستند
وی افزود: از تیم نیم فصل اول 16 بازیکن، سه دروازه‌بان و یک بازیکن خارجی در تیم خواهد ماند و به جای بازیکنانی که از لیست خارج خواهند شد، نام چند بازیکن را داده‌ام.
وی بدون ذکر نام بازیکنان مازاد باشگاه افزود: من با یک یا دو بازی نظرم نسبت به بازیکنی عوض نمی‌شود و شناخت من نسبت به بازیکنان در طول نیم فصل صورت گرفته و بازیکنانی که از تیم شهرداری جدا خواهند شد نیز بازیکنان خوبی بوده، اما از ادامه همکاری با تیم بازماندند.
یسیج گفت: حتی اگر نتوانیم بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنیم، با همین بازیکنان و اضافه کردن چند بازیکن امید و جوانان شهرداری، می‌توانیم نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب کنیم.
 
حق شهرداری امتیازات بیشتر بود
یسیج در مورد نتایج  تیمش در نیم فصل گفت: حق تیم شهرداری امتیازات بیشتری بود، بعضی بازی‌ها را مساوی کرده و یا نتیجه را واگذار کردیم در حالی که می‌توانستیم برنده میدان باشیم.
وی گفت: ما در مقابل حریفانمان بازی خودمان را ارائه داده و کاری به حریف نداشتیم، مثلاً در بازی استقلال ما تحت تأثیر صدرنشینی استقلال قرار نگرفته و بازی خودمان را کردیم و آنها یک گل در بازی به ما زدند و ما نیز در جریان بازی گل آنها را پاسخ دادیم، با این تفاوت که ضربه پنالتی آن‌ها گل شد و ضربه پنالتی ما راهی به دروازه نیافت.
 
باید اشتباهات فردی را کاهش دهیم
سرمربی تیم شهرداری تبریز ابراز امیدواری کرد، تیمش در نیم فصل دوم اشتباهات فردی کمتری را در بازی‌های خود مرتکب شود.
یسیج گفت: ما باید اشتباهات فردی خود را در تمام خطوط کاهش دهیم و با این تفکر در نیم فصل دوم امتیازات بیشتری را کسب خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: شهرداری در مسیر درستی قرار گرفته و بدون استرس بازی می‌کند و در نیم فصل اول می‌توانستیم پنج یا شش امتیاز بیشتر کسب کنیم، اما با  کاهش اشتباهات فردی در ادامه مسابقات شاهد صعود این تیم در جدول رده‌بندی خواهیم بود.
 
به هیچ کس اجازه دخالت در کارم نمی‌دهم
یسیج در مورد اختیارات خود در باشگاه شهرداری گفت: من چون به کار خود اعتقاد دارم، اجازه دخالت به هیچ کس را در کارم نمی‌دهم، همان طور که من در کار دیگران دخالت نمی‌کنم.
مرد اول تصمیمات فنی تیم شهرداری در همین مورد افزود: من یک مربی حرفه‌ای هستم و با هیچ کس مشکلی ندارم و به کار خود، کادر فنی و بازیکنان تیم اعتقاد داشته و با بازیکنان و  همکارانم ارتباط خوب و صمیمانه‌ای داریم.
وی با تمجید از تبریز و توجه مردم این شهر  عنوان کرد: من در تبریز احساس  بسیار خوبی داشته و مردم این شهر در برخورد با من خیلی لطف داشته و از بازی‌های زیبای  تیم از من تشکر نموده‌اند، هر چند آنها  نیز همانند من معتقد هستند که تیم شهرداری می‌توانست امتیازات بیشتری کسب کند.
 
شهرداری نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است
این مربی صربستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه تیم شهرداری در فصل گذشته گفت: فاصله ما با سایر تیم‌ها نزدیک بوده و می‌توانیم با به حداقل رساندن اشتباهات فردی در نیم فصل دوم آن‌ها را گرفته و به رده‌های بالاتری صعود کنیم، البته من از عملکرد تیمم در نیم فصل نخست راضی بوده و معتقدم که هیچ تیمی در سطح ما نبوده است.
وی در همین مورد خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل در مقابل حریفانمان بازی خودمان را کرده و هیچ وقت نرفتیم که  بازی حریف را خراب کرده و یا بازیکنان تیم مقابل را یارگیری کنیم  که به طور نمونه اگر مقابل نفت تهران در لحظات پایانی یک اوت یا خطا می‌کردیم، سه امتیاز بازی را کسب می‌کردیم.
  
برگزاری اردو  در آنتالیا
سرمربی تیم شهرداری تبریز برنامه تیمش را بعد از بازی با داماش گیلان اعلام کرد.
یسیج گفت: بعد از بازی با داماش تمرینات تیم به مدت پنج روز تعطیل بوده و سپس برای برگزاری یک اردو به آنتالیا ترکیه خواهیم رفت.
وی اظهار داشت: البته من دوست داشتم این اردو در تبریز برگزار شود، اما با سرمای شدید و شرایط آب و هوای این شهر این امر میسر نشده  و بدین جهت ترکیه را برای این اردو انتخاب کرده‌ایم.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول