اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت در مجلس:

حضور حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: باید از طریق حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس نهم، زمینه و بستر توسعه کشور را فراهم کنیم نه اینکه جناح مخالف روزشماری کنند تا عدم موفقیت دیگری را جشن بگیرند.

حضور حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز توسعه کشور است
محمدعلی پرتویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سردشت اظهار داشت: متأسفانه بعضی از نامزدهای انتخابات در راستای رقابت و پیشی گرفتن از رقبا مبالغ هنگفتی برای معرفی خودشان و برنامه‌هایشان هزینه می‌کنند که بعدها این هزینه‌ها قابل جبران نیست به طوری که برنامه‌های تبلیغاتی خود را باید بر مبنای اصول مشخصی تنظیم کرده و اجرا کنند.
وی تصریح کرد: مهمانی دادن، راه‌اندازی کاروان‌های خودرو، برپایی جلسات شبانه در منازل، هدیه دادن و غیره به اندازه قابل توجهی برای کاندیداها هزینه‌بر قلمداد می‌شود بر این اساس نامزدهای انتخابات مجلس باید از شیوه‌های منطقی برای معرفی خودشان استفاده کنند زیرا استفاده از چنین روش‌هایی بیشترین اثر را در مخاطب بر جای می‌گذارد.
این مسئول بهترین روش برای تبلیغات را دائر کردن یک ستاد در هر یک از شهرهای حوزه انتخابیه دانست و گفت: در این محل فرصت و امکان مناسبی برای نامزدها فراهم می‌شود تا نسبت به معرفی خودشان، سوابق، برنامه‌ها و اهداف خود اقدام کنند و با مردم به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های سخنرانی در مساجد بدون هیچ‌گونه پذیرایی نیز روش بسیار مناسبی برای ارتباط چهره به چهره با اقشار مختلف جامعه است، ادامه داد: مساجد از دیرباز محلی برای شکل‌گیری فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قلمداد شده بنابراین مکان مناسبی برای انجام برنامه‌های تبلیغی کاندیداها نیز قلمداد می‌شود.
این مسئول گفت: کاندیداها از طریق رسانه‌های گروهی از جمله صدا و سیما هم می‌توانند به اندازه 10 دقیقه برنامه‌های خودشان را برای مردم تشریح کنند تا به این ترتیب اقشار مختلف مردم با کسب شناخت واقعی از کاندیداها نسبت به انتخاب فردی اصلح، متعهد و متخصص اقدام کنند.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج، همه اعم از مخالفان و موافقان باید برای رشد و توسعه جامعه کاندیدای منتخب را یاری و حمایت کنیم.
پرتویی خاطر نشان کرد: باید از طریق حضور حداکثری خود، زمینه و بستر توسعه کشورمان را فراهم کنیم نه اینکه جناح مخالف روزشماری کنند تا عدم موفقیت دیگری را جشن بگیرند.
انتهای پیام/و۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول