اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل صورت گرفت؛

برگزاری آزمون اعطای کمربند تکواندوکاران مازندران

خبرگزاری فارس: آزمون استانی اعطای کمربند قرمز و مشکی دان یک و دو تکواندوکاران مازندران از ظهر امروز با حضور حدود 400 تکواندوکار برتر مازندران در آمل برگزار شد.

برگزاری آزمون اعطای کمربند تکواندوکاران مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، از امروز آزمون استانی اعطای کمربند قرمز و مشکی دان یک و دو تکواندوکاران مازندران در آمل برگزار شد.
رئیس هیئت تکواندو شهرستان آمل ظهر امروز در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها به مدت یک روز با حضور حدود 400 تکواندوکار برتر مازندران به میزبانی آمل برگزار شده است.
سعید نجفدری با اعلام اینکه این آزمون در سالن ورزش‌های رزمی قدیر این شهرستان برپا شد، گفت: تکواندوکاران برتر استان از همه شهرهای مازندران در این مسابقات شرکت کردند.
رئیس هیئت تکواندو شهرستان آمل با تاکید اینکه فیض‌الله نفجم رئیس هیئت تکواندوی مازندران و دارنده دو مدال ارزشمند ایران اسلامی در مسابقات المپیک نیز از نزدیک بر روند فعالیت تکواندوکاران نظارت مستقیم دارد، بیان داشت: وجود تکواندوکاران از تمام شهرهای مازندران توانسته بر سطح کمی و کیفی این آزمون بیش از گذشته بیافزاید.
وی درباره تکواندوکاران آملی حاضر در این مسابقات عنوان کرد: از شهرستان آمل حدود 64 رزمی‌کار در آزمون اعطای کمربند قرمز و مشکی دان یک و دو شرکت داشتند که بیش از 50 نفر آنها توانستند با درخشش خود در این مسابقات قبول شوند.
نجفدری با بیان اینکه حکم کمربند قرمز و مشکی دان یک و دو به ورزشکاران از سوی فدراسیون تکواندو صادر می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم ورزش تکواندوی مازندران بتواند همچون گذشته سرآمد این رشته ورزشی رزمی در کشورمان باشد. 
 
 * برگزاری آزمون اعطای کمربند قرمز و مشکی دان یک و دو بانوان در آمل
رئیس هیئت تکواندو شهرستان آمل از برگزاری آزمون اعطای کمربند قرمز و مشکی دان یک و دو تکواندوکاران بانوی استان مازندران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات نیز جمعه هفته گذشته با حضور 350 بانوی ورزشکار استان به میزبانی آمل برگزار شد.
وی با اشاره به حضور بانوان تکواندوکار آملی در این آزمون متذکر شد: از شهرستان آمل 32 بانوی تکواندوکار در این آزمون شرکت کردند که 30 نفر آنها موفق شدند با کسب حدنصاب در این مسابقات قبول شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول