اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

فضای انتخابات باید وفق مراد مردم باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید وفق مراد مردم باشد چون مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی این نظام هستند.

فضای انتخابات باید وفق مراد مردم باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان اظهار داشت: برگزاری انتخابات مختلف در جمهوری اسلامی ایران از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان از وجود دموکراسی، حکومت مردم بر مردم و آزادی در کشور ما است.
وی تصریح کرد: انتخابات در کشور ما هر 14-15 ماه یک بار اتفاق می‌افتد و با وجود هزینه‌های فراوان و برنامه‌ریزی‌های زیادی که نیاز دارد انجام به موقع و در عین حال باکیفیت، مطلوب و شفاف آن مورد تاکید مقام معظم رهبری است و الحمدلله تا به امروز به خوبی برگزار شده است.
فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به ثبت‌نام 17 نفر در حوزه انتخابی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان و مناطق فندرسک و چشمه‌ساران ابراز داشت: مسن‌ترین نامزد انتخاباتی در منقه متولد 1337 است و جوان‌ترین هم متولد 1360 است و همگی نامزدها هم از بین آقایان هستند.
سمیعی ابراز امیدواری کرد: نامزدهای انتخاباتی برابر مقررات و دستورات عمل کنند.
وی خطاب به مسئولان ادارات گفت: استفاده از موقعیت شغلی و امکانات دولتی و بیت‌المال به نفع شخص خاصی ممنوع است و در صورت مشاهده و گزارش برابر مقررات برخورد می‌شود و هیچ‌گونه گذشتی وجود نخواهد داشت.
سمیعی خاطر نشان کرد: فضای انتخابات باید وفق مراد مردم باشد چون مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی و صاحبان این نظام نباید هیچ مشکلی داشته باشند و لایق بهترین خدمات هستند.
فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به افتتاح دفتر خبری صدا و سیما در شهرستان رامیان گفت: با همکاری مسئولان صدا و سیمای مرکز گلستان و شورای اسلامی و شهرداری رامیان این فضا آماده شده تا ان شاءالله بحث‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی با کیفیت و کمیت بیشتری انجام شود و باعث معرفی بیشتر شهر و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف شود.
انتهای پیام//د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول