اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرماندار شهرستان نهاوند:

‌5400 نفر ‌‌در نهاوند‌ انجام ‌انتخابات مجلس ‌را بر‌عهده دارند‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بیش از 5 هزار و 400 نفر در نهاوند روند انجام صحیح انتخابات مجلس نهم را بر عهده دارند.

‌5400 نفر ‌‌در نهاوند‌ انجام ‌انتخابات مجلس ‌را بر‌عهده دارند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز در نخستین گردهمایی اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان نهاوند اظهار کرد: بیش از 5 هزار و 400 نفر در نهاوند روند انجام صحیح انتخابات مجلس نهم را بر‌عهده دارند.
وی گفت: انتخابات عالی‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است که حضور حداکثری مردم در انتخابات نه تنها موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد بلکه برگ زرین دیگری است که بر افتخارات نظام افزوده می‌شود.
فرماندار شهرستان نهاوند سلامت انتخابات را مهمترین مقوله پیش رو در هر انتخابات خواند و بر اهمیت رعایت سلامت انتخابات همراه با رعایت قانون تأکید بسیار کرد.
وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را منوط به وجود افرادی لایق، باایمان، عدالت‌محور و معتمد مردم دانست و ادامه داد: اگر مردم به سلامت و بی‌طرفی این اعضا ایمان داشته باشند چه بسا شاهد حضور بیشتر و چشمگیرتر مردم در انتخابات باشیم بنابراین وظیفه اعضای هیئت‌ها همواره خطیر و اثرگذار است.
زارعی‌کوشا از ثبت نام 18 داوطلب برای نهمین دوره مجلس در نهاوند خبر داد و ابراز کرد: این تعداد در مقایسه با انتخابات مجلس هشتم دو نفر کاهش دارد اما از نظر مدارک تحصیلی افزایش قابل ملاحظه‌ای داریم.
وی از انتخاب 68 نفر به عنوان اعضای هیئت‌های نظارت، اجرا و بازرسی در این انتخابات خبر داد و افزود: این افراد به اتفاق تعدادی از افراد به عنوان اعضای امنیتی انتخابات سلامت برگزاری انتخابات این دوره را بر عهده دارند.
رئیس دادگستری نهاوند نیز سلامت و حفظ حرمت افراد اعم از کاندیداها، طرفداران و مردم را از وظایف دستگاه قضایی و رقبای انتخاباتی خواند و گفت: هیچ یک از کاندیداها، اطرافیان آنها و دیگر مردم حق تضییع حقوق دیگران را ندارند.
حجت‌الاسلام علی قربانی از ایجاد ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در نهاوند همزمان با آغاز ثبت نام کاندیداها برای نخستین بار در شهرستان خبر داد و ابراز کرد: برای ایجاد امنیت و جلوگیری از به وجود آمدن جرایم انتخاباتی این ستاد با جدیت تمام فعالیت خود را آغاز کرده و تعداد دو قاضی به صورت قاضی کشیک انتخاباتی در شبانه‌روز آماده دریافت گزارشات، نقطه نظرات و ارجاع تخلفات انتخاباتی در حوزه شهرستان نهاوند هستند.
وی افزود: بر‌خلاف سال‌های گذشته جرائمی که در این ایام با عنوان جرائم انتخاباتی رخ می‌دهد به سرعت و در همان روز مورد رسیدگی دقیق قرار می‌‌گیرند بنابراین این موضوع به نوعی موجب دلگرمی مردم و کاندیداها در برگزاری انتخاباتی به دور از هر گونه تنش و تخلف خواهد شد.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول