اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم اعلام کرد:

ثبت‌نام 8 نفر برای انتخابات مجلس در بم

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: هشت نفر برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بم، ریگان، نرماشیر و فهرج ثبت‌نام کرده‌اند که پنج نفر با حضور در فرمانداری و سه نفر هم در وزارت کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 8 نفر برای انتخابات مجلس در بم
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین شایق بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: طی مدت زمان ثبت‌نام کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت نفر ثبت‌نام کرده‌اند که پنج نفر در بم به عنوان حوزه مرکزی و سه نفر نیز در وزارت کشور ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت اجرایی در بم گفت: برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها سال جاری تعداد صندوق‌ها کاهش می‌یابد.
شایق در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت کنونی ورزشگاه فجر بم ابراز داشت: با شرایط کنونی و در اختیار بخش خصوصی بودن این ورزشگاه شهروندان بمی قادر به استفاده از آن نیستند.
وی بر ضرورت واگذاری این ورزشگاه به هیئت‌های ورزشی تأکید و عنوان کرد: با توجه به عدم نگهداری مناسب این ورزشگاه فقط پس از 53 ماه از تاریخ ‌راه‌اندازی آن نیازمند تعمیر است که جای بسی نگرانی است.
فرماندار بم در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از وجود سگ‌های مزاحم و ولگرد در سطح شهر از مسئولان شهرداری خواست تا در این زمینه تلاش ویژه‌ای داشته باشند و گزارش عملکرد خود را نیز ارائه کنند.
وی از برگزاری همایش بین‌المللی مرمت و بازسازی ارگ قدیم و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بم خبر داد و گفت‌: این همایش اردیبهشت ماه و به مدت دو روز در بم برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، حمید جزینی به عنوان معاون جدید سیاسی اجتماعی فرماندار بم و رؤسای جدید نمایندگی میراث فرهنگی‌، صنایع دستی وگردشگری و بیمه خدمات در‌مانی بم نیز امروز معرفی شدند.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول