اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

یک میلیون تیراژ کتاب در حوزه تربیتی راهی بازار شده است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش گفت: یک میلیون تیراژ کتاب در حوزه تربیتی راهی بازار شده است.

یک میلیون تیراژ کتاب در حوزه تربیتی راهی بازار شده است
محمد ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در نیم سال اول سال جاری یک میلیون کتاب راهی بازار کردیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: نمایشگاه پژوهش در استان خراسانرضوی باید نهادینه شود و نقص و عیب‌هایی که در نمایشگاه وجود دارد و از حالت تشریفاتی خارج شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اظهار داشت: نمایشگاه پژوهش فرصتی برای هم‌اندیشی و مجال آشنایی برای بعد از برگزاری نمایشگاه است و ما نباید به دنبال پروژه‌های دیر‌بازده در زندگی و ساختار این نمایشگاه باشیم.
محمدی خاطرنشان کرد: در پژوهش هنوز کم میلی وجود دارد تا وقتی که پژوهش به نقش و جایگاه واقعی خود برسد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی با بیان اینکه در نمایشگاه پژوهش، هم‌آورده‌های خود را به نمایش نگذاشتیم افزود: با نگاه اصحاب رسانه و مساعدت مدیران پژوهش، امیدوار هستیم پژوهش به زندگی راه پیدا کند.
محمدی افزود: در این نمایشگاه، غرفه مشاوره در حوزه تربیتی توسط معاونت و ارتباط با پژوهشگران و دیگر مخاطبان ایجاد شده بود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اظهار داشت: در سومین دوره المپیاد مربی پژوهنده، آثار قابل توجهی از فرهنگیان با دیدگاه‌های قابل دفاع در حوزه تربیتی و بهداشت است.
محمدی اظهار داشت: غیر از هزار مقاله و 350 تک‌نگار و 45 پایان‌نامه مرتبط از اصحاب قلم و فرهنگیان به سومین دوره المپیاد مربی پژوهنده ارسال شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی افزود: پس از دومین فراخوان انتخاب کتاب سال در حوزه پرورشی، بهترین کتاب در این حوزه بهداشت، پژوهش و پرورشی ارائه شد که کتاب‌ها را با تسهیلات چاپ می‌کنیم.
محمدی در ادامه درباره فراخوان شناسایی نویسندگان فردا افزود: با وجود اینکه 20 روز از فراخوان گذشته است تا به حال 600 اثر به دبیرخانه رسیده است و ما انتظار داریم تا پایان این فراخوان هزار اثر به دبیرخانه نویسندگان فردا از سراسر کشور دریافت کنیم.
محمدی در توضیح طرح نویسندگان فردا اظهار داشت: تقدیر از برترین‌ها و آموزش نویسندگان توسط نویسندگان حرفه‌ای و تربیت نسل چهارم نویسندگان از برنامه‌های این طرح است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی در پایان از تبادل تجربیات قرآنی در نمایشگاه پژوهش خبر داد و افزود: سالانه صدها هزار دانش‌آموز غیراستانی با هدف زیارت امام رضا(ع) در دهه کرامت وارد مشهد می‌شوند.
انتهای پیام/ی20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول