اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان:

انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملت ایران به جهانیان است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات بهارستان گفت: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به تمام جهانیان خواهد شد.

انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملت ایران به جهانیان است
ولی‌الله اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان اظهار داشت: یکی از مولفه‌های امنیت برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است که با توجه به تلاطم سیاسی موجود در امروز جهان سیاست، دشمن درصدد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم می‌باشد که با تلاش مسئولان و در رأس مقام معظم رهبری شاهد آرامش مطلوب در کشور هستیم.
وی افزود: امیدواریم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به تمام جهانیان شده و حماسه‌ای دیگر در 12 اسفند ماه سال جاری توسط ملت همیشه در صحنه خلق شود.
این مسئول گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، برای جمهوری اسلامی ایران یک ارزش بوده و هدف بزرگ‌تر از انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی، رفراندومی است که در حقیقت مشروعیت و محبوبیت نظام را نشان می‌دهد که، تاکنون همه انتخابات این ویژگی را داشته است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان تصریح کرد: همت و تلاش فرمانداری، بر این بوده که در شهرستان بهارستان افراد شاخص، متدین و انقلابی را گلچین کرده تا در عمل به وظایف شرعی و قانونی و برگزاری انتخابات شکوهمند که برای اولین بار در تاریخ شهرستان بهارستان انجام می‌شود، به نحو احسن انجام شود.
وی افزود: مردم برگزار کننده اصلی انتخابات بوده و هیئت‌های اجرایی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بخشدار، ناظران شورای نگهبان همه از میان مردم انتخاب می‌شوند و دولت و مسئولان انتخابات تنها هماهنگ کننده و پشتیبان انتخابات هستند.
اصغری تأکید کرد: در این دوره از انتخابات، ارائه کارت ملی الزامی بوده و فراخوانی کد ملی از طریق دستگاه بارکد خوان، از روی کارت ملی افراد رأی دهنده انجام خواهد شد و با به‌کارگیری دستگاه بارکدخوان ظرف مدت  10 تا 15 ثانیه هویت قانونی فرد مراجعه کننده مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص می‌شود که، آیا این فرد رأی داده یا نه و به هیچ وجه امکان اخذ رأی تکراری یا دادن رأی با شناسنامه افراد متوفی و افراد غیر مقدور نخواهد بود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان با اشاره به وظایف هیئت اجرایی انتخابات بیان داشت: تعیین محل شعب اخذ رأی، انتخاب اعضای شعب، حضور مستمر در فرمانداری و شعب اخذ رأی، تدارکات شعب، تجمیع آرا و مراجعه بعد از انجام رأی‌گیری و ... از جمله مهم‌ترین وظایف اعضای هیئت اجرای انتخابات است.
وی خاطر نشان کرد: در نخستین جلسه هیئت اجرایی شهرستان که با حضور نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان و رئیس حوزه انتخابیه فرعی شهرستان بهارستان، رئیس ستاد انتخابات شهرستان، بغدادی رئیس هیئت نظارت شهرستان بهارستان و سایر معتمدین شهرستان بهارستان تشکیل شد، با رأی‌گیری مکتوب حاضران، اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بهارستان متشکل از هشت نفر معتمدین اصلی و پنج نفر علی‌البدل انتخاب شدند.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول