اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تجمیع یافته تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان معرفی شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، غلامعلی قادری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع رئیس اداره کار و امور اجتماعی و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان اظهار داشت: با ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه ظرفیت‌های سه وزارتخانه برای ارائه خدمات بیشتر به مردم تجمیع شده است.
وی افزود: در حال حاضر 11 مجموعه این اداره کل در بخش‌های کار، تعاون، بهزیستی، بانک توسعه تعاون، صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا (ع)، بانک رفاه کارگران، تأمین اجتماعی، خدمات درمان و اداره کل فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.
قادری با اشاره به اینکه ادغام وزارتخانه‌ها با هدف خدمت بیشتر به مردم صورت گرفته، اذعان کرد: گستره وسیعی از افراد در فاصله بدو تولد تا فوت در شرح وظایف این وزارتخانه و زیرمجموعه‌های آن قرار می‌گیرند.
وی در ادامه هرگونه بی‌توجهی مدیران به امور مردم را باعث ایجاد نارضایتی و فاصله گرفتن مردم از نظام و انقلاب دانست و یادآور شد: وظیفه امروز مدیران در راستای منویات مقام معظم رهبری برای رضایت‌مندی عمومی جامعه باید باشد و هدف مدیران باید ارتقای این جایگاه و بالا بردن تراز رضایت‌مندی مردم از نظام و انقلاب باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین با اشاره به حساسیت رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام جمهوری اسلامی نسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد تنش در جامعه، از مردم خواست تا با حضور پررنگ خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی با این تهدیدات و تنش‌آفرینی‌ها مقابله کنند.
قادری در ادامه به رعایت اصل ایجاد سه جانبه‌گرایی در اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان تأکید کرد و گفت: اعضای این اداره به دلیل کار شراکتی باید در تمامی فرآیند‌های کار با یکدیگر مشارکت و همکاری داشته باشند.
وی افزود: مشارکت مثلث دولت، کارفرما و کارگر در کار شراکتی و فرآیندهای کارهای جمعی در کیفیت و راندمان فعالیت‌ها نقش مهمی را می‌تواند داشته باشد.
قادری با بیان اینکه برای تحقق اصل سه جانبه‌گرایی، وضعیت"بُرد - بُرد"در اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ایجاد شده است، بیان کرد: ارتباط با جامعه و تشکل‌های کارگری یکی از اولویت‌های اصلی فعالیت ما محسوب می‌شود.
در پایان این مراسم از زحمات شش ساله محمد باقرنژاد رئیس قبلی اداره کار و امور اجتماعی کاشان تقدیر شد و محمد باغبانی رئیس اداره تعاون شهرستان کاشان نیز به عنوان معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان معرفی شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول