اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

دوست داریم همیشه در کورس باشیم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همیشه تمام تلاشمان این بوده که برای قهرمانی بازی کنیم و دوست داریم همیشه در کورس باشیم.

دوست داریم همیشه در کورس باشیم
سید محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این چند سالی که در خدمت تیم ذوب‌آهن اصفهان بوده‌ام در راستای قهرمانی تلاش کرده و میزان موفقیت بستگی به شرایط تیم و بازی‌هایمان در طول فصل داشته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط روحی و جسمانی خوبی داریم و با وجودی که ذوب‌آهن در تعطیلات نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر به اردو نرفت و بازی تدارکاتی نیز برگزار نکرد،اما در عین حال تمرینات خود را به‌طور مستمر پیگیری کرده‌ایم و از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی به‌سر می‌بریم.
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه به بازی این هفته تیمش در برابر راه‌آهن اشاره کرد و افزود: راه‌آهن تیم بسیار خوبی است و بازی سختی با این تیم داریم زیرا تیم دونده‌ای محسوب می‌شود که با لایه‌های پر تعداد دفاعی به دفاع می‌پردازد.
وی تصریح کرد: آقای ابراهیم‌زاده تمام تلاش خود را برای آمادگی هر چه بهتر تیم ذوب‌آهن انجام داده و در عین حال سایر تیم‌ها نیز تلاش خود را در تعطیلات نیم فصل انجام داده‌اند که با آغاز رقابت‌ها در نیم فصل دوم عیار سایر تیم‌ها و میزان آمادگی آنها نمایان می‌شود.
حسینی به حقوق معوقه بازیکنان ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: هنوز پولی به بازیکنان تیم پرداخت نشده‌ اما در عین حال ابراهیمی مدیرعامل باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا حقوق معوقه بازیکنان را پرداخت کرده و هم‌چنین پیگیر مسائل باشگاه است.
انتهای پیام/خ30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول