اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک عکاس زنجانی:

میراث فرهنگی زنجان با هنر به صورت بازاری برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: یک عکاس زنجانی گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با هنر به صورت بازاری برخورد می‌کند.

میراث فرهنگی زنجان با هنر به صورت بازاری برخورد می‌کند
مسعود بهروان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به ساخت فیلم مستند لک‌لک‌ها در استان زنجان، اظهار داشت: در این فیلم نقش عکاسی که به عکاسی از لک‌لک‌ها می‌پردازد، را بازی کرده‌ام.
وی یادآور شد: لوکیشن‌های این فیلم در شالیزارهای برنج و نیزارهای منطقه طارم فیلمبرداری شده است.
این عکاس زنجانی با اشاره به وضعیت عکاسی استان خاطرنشان کرد: نسبت به چهار سال گذشته عکاسان فعالی در این عرصه حضور یافته و برنامه‌ریزی‌های استان برای عکاسان به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود.
وی حضور در جشنواره‌های مختلف را از برنامه عکاسان زنجانی برشمرد و افزود: در حال حاضر عکاسان زنجانی برنامه‌های مطلوبی برای ادامه فعالیت دارند.
بهروان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با عکاسان یادآور شد: در یک و نیم سال گذشته با موافقت این اداره کل به عکاسی در بازار پرداختم که قرار بود که بودجه آنرا این اداره کل تقبل کند.
وی با بیان اینکه از مشاغل، معماری و بناهای بازسازی بازار زنجان عکس گرفته شده است، افزود: از بخش‌های مختلف بازار زنجان مشاغل، معماری و روزمرگی 64 اثر انتخاب شده است که در حال حاضر این اداره کل با وجود توافق قبلی به صورت تکی این عکس‌ها را خریداری می‌کند.
این عکاس زنجانی از عدم حمایت اداره کل میراث فرهنگی گلایه کرد و افزود: اداره کل میراث فرهنگی به صورت بازاری با هنر برخورد می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول