اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده هنر دانشگاه بیرجند خبر داد

راه‌اندازی رشته کارگردانی تلویزیون در دانشکده هنر بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده هنر دانشگاه بیرجند از راه‌اندازی دو رشته جدید در این مجموعه از سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: این کار در مراحل نهایی است و به احتمال زیاد از سال آینده دو رشته کارگردانی تلویزیون و هنراسلامی در مقطع کارشناسی در این دانشکده دانشجو بپذیرد.

راه‌اندازی رشته کارگردانی تلویزیون در دانشکده هنر بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدحسین قریشی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: کارگردانی تلویزیون یکی از رشته‌های در دست پیگیری برای راه‌اندازی در سال آینده است که در این راستا یک تفاهم‌نامه با دانشکده صدا و سیما امضا کردیم.
قریشی افزود: راه‌اندازی رشته هنراسلامی و رشته نقاشی از دیگر رشته‌های پیشنهادی در سال تحصیلی آینده برای این مجموعه است.
وی از فعالیت 10 عضو هیئت علمی در این دانشکده در حال حاضر خبر داد و گفت: همچنین مراحل جذب پنج عضو دیگر نیز در دست پیگیری است تا با موافقت مراجع ذی‌صلاح تعداد اعضای هیئت علمی این مجموعه به 15 نفر برسد.
رئیس دانشکده هنر دانشگاه بیرجند از انتشار مجله علمی پژوهشی مطالعات فرهنگ و هنر اسلامی در دانشکده هنر دانشگاه بیرجند طی چند ماه آینده خبر داد و افزود: انتشار این مجله می‌تواند انگیزه‌ای برای دانشجویان و اساتید برای انجام کارهای پژوهشی و مقالات باشد.
قریشی به برگزاری همایش ملی هنراسلامی در آبان‌ماه امسال در دانشگاه بیرجند اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش برکات زیادی را برای این مجموعه در پی داشته است که یکی از این برکات تصویب مفاد قطع‌نامه‌هایی است که منجر به تصویب انتشار مجله علمی پژوهشی مطالعات فرهنگ و هنر اسلامی در استان شد.
وی تصریح کرد:‌ رشته صنایع دستی یکی از رشته‌های مهم در دانشکده هنر است که باید در راستای گسترش این رشته تلاش کنیم چرا که در حال حاضر چین درصدد گرفتن بازار صنایع دستی ایران است و باید جلوی این کار گرفته شود.
رئیس دانشکده هنر دانشگاه بیرجند بر تقویت هنرمندان این رشته تأکید کرد و گفت: باید هنرمندان این رشته مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.
انتهای پیام/خ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول