اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

سیستم پورتال دانشگاه مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سیستم پورتال مدیریت محتوای وب‌سایت‌های دانشگاه مازندران با حضور مسئولان افتتاح شد.

سیستم پورتال دانشگاه مازندران افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مراسم بهره‌برداری از سیستم پورتال مدیریت محتوای وب سایت‌های دانشگاه مازندران دوشنبه‌شب با حضور سرپرست این دانشگاه، معاونان، روسای دانشکده‌ها و مدیران ستادی بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران در محل سازمان مرکزی برگزار شد.
سرپرست دانشگاه مازندران در این مراسم با تقدیر از معاونت پژوهش و فناوری، معاونت اداری و مالی و مرکز فناوری و اطلاعات این دانشگاه اظهار داشت: با اهتمام معاونت‌های دانشگاه، فعالیت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه مازندران نسبت به گذشته گسترده‌تر شده و وسعت بیشتری پیدا کرده است.
احمد احمدپور با اظهار رضایت از فعالیت‌های انجام شده در بخش وب‌سایت دانشگاه مازندران گفت: بار دیگر کارشناسان دانشگاه مازندران، جمله معروف مقام معظم رهبری که " ما می‌توانیم" را تحقق بخشیدید.
احمدپور سیستم ورود و خروج کارکنان این دانشگاه را بسیار خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: اینترنت بی‌سیم وایرلس، پورتال و تلفن گویا یکی از دغدغه‌های اساسی مدیریت جدید بود که به بهره‌برداری رسید.
رئیس مرکز فناوری دانشگاه مازندران نیز در این مراسم به تشریح عملکرد پورتال پرداخت و افزود: سیستم مدیریت محتوای وب سایت‌ها دارای امنیت بالا، کاهش هزینه‌ها و بدون نیاز به زبان برنامه‌نویسی است.
ناصر قدسی ادامه داد: کسانی که به عنوان مدیر وب سایت انتخاب می‌شوند در کمترین زمان با دسترسی محدودی که برایشان وجود دارد می‌توانند صفحات وب خود را تهیه و تعریف کنند.
قدسی گفت: با توجه به اینکه بیشترین زمان و نیروی مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه مازندران صرف ایجاد زیرساخت‌های شبکه و اینترنت، ارائه خدمات سخت‌افزاری و بسیاری خدمات دیگر شد، این مرکز قادر به پاسخگویی به سایر مشکلات معمول در دانشکده‌ها نیست و این امر نیاز به تعامل بیشتر کارشناسان مستقر در دانشکده‌های دانشگاه مازندران و واحدها با مرکز فناوری اطلاعات این دانشگاه دارد.
وی همچنین از راه‌اندازی تلفن گویا در دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: این سیستم به طور همزمان هشت مشترک را پشتیبانی می‌کند.
قدسی در پایان گفت: با راه‌اندازی بخش تعمیر کامپیوترها در مرکز فناوری دانشگاه مازندران، بدون نیاز به حضور فیزیکی در دانشکده‌ها و خوابگاه‌های این دانشگاه، اشکالات نرم‌افزاری توسط کارشناسان از داخل این مرکز برطرف می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول