اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان همدان صورت گرفت

جریمه 391 میلیون ریالی قاچاقچیان کالا

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه 391 میلیون ریالی تجهیزات ماهواره‌ای و البسه در همدان و موتورسیکلت در شهرستان نهاوند خبر داد.

جریمه 391 میلیون ریالی قاچاقچیان کالا
رضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تخلفات صورت گرفته در همدان اظهار کرد: قاچاق 395 عدد دیش ماهواره، 177 کارتن پایه فلزی دیش، 299 عدد پایه فلزی نگهدارنده از جمله تخلفات صورت گرفته است که پس از تشکیل پرونده برای فرد متخلف و همچنین کشف کالا توسط نیروی انتظامی، به پرداخت 208 میلیون و 566 هزار ریال در حق دولت محکوم شد.
وی افزود: فردی که نیز اقدام به قاچاق 72 ثوب شلوار، 64 ثوب سویشرت، 36 ثوب کاپشن بلند و 12 ثوب تونیک خارجی کرده بود توسط مأموران نیروی انتظامی مستقر در گلوگاه شهید زارعی شناسایی و در ادامه پرونده وی به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: پس از ثبت پرونده و تشریفات قانونی شعبه مذکور علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم پرونده را به پرداخت 90 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.
وی از جریمه 93 میلیون ریالی قاچاقچی موتورسیکلت در شهرستان نهاوند خبر داد و اضافه کرد: پرونده این فرد پس از ارسال به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی نهاوند که اقدام به قاچاق دو دستگاه موتورسیکلت خارجی کرده بود پس از پس از ضبط کالای کشف شده متهم به پرداخت 93 میلیون و 388 هزار ریال در حق دولت محکوم شد.
سعیدی در پایان تأکید کرد: تعزیرات حکومتی به‌عنوان نهادی قانونمند در راستای خدمت به مردم با کسانی که امنیت اقتصادی جامعه را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/ح30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول