اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکیل مجمع خیرین ورزش در کردستان

خبرگزاری فارس: نماینده یکی از شرکت‌های چاپ سنندج خواستار تشکیل مجمع خیرین ورزش به منظور گسترش و ارتقای ورزش در سطح استان شد.

تشکیل مجمع خیرین ورزش در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سامان احمدی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی حمایت از تیم‌های ورزشی استان خواستار توجه مدیران و مسئولان به ورزش استان شد و اظهار داشت: با برگزاری مداوم این جلسات با حضور مسئولان ادارات و شرکت‌های خصوصی در بخش توسعه ورزش می‌توانیم شاهد حضور بیشتر شرکت‌های خصوصی باشیم.
به گفته وی، اگر هر کدام از شرکت‌کنندگان در این جلسات به اندازه توان مالی خود به ورزش استان کمک کنند در این عرصه شاهد موفقیت‌های بزرگی خواهیم بود.
احمدی بیان داشت: شرایط و موقعیتی که اداره ورزش و جوانان با مدیر کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی برای توسعه و حمایت از ورزش استان فراهم کرده، دریچه یا فصل جدیدی برای تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.
وی ادامه افزود: این مسئله به بخشی از سیاست‌های دولت بر می‌گردد که در بخش حمایت از سرمایه‌گذاران یا بخش خصوصی در استان کردستان یک محور اصلی و اساسی است و تا حدودی نادیده گرفته شده است.
به گفته وی سیاست‌هایی که در بخش معافیت‌های مالیاتی و داریی در نظر گرفته شده باید به صورت روشن، خاص و جامع توسط رسانه‌ها بیان و ابلاغ شود تا مردم و سرمایه‌گذاران بیشتر با این طرح آشنا شوند.
احمدی گفت: اگر رسانه‌ها از جمله روزنامه‌ها و صدا و سیما موضوع را گسترش دهند و ادارات امور اقتصاد و دارایی و اداره امور مالیاتی فراخوان را در نشریات محلی به چاپ برسانند شاهد حضور سرمایه‌گذاری بیشتر شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران در بخش ورزش خواهیم بود.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش قهرمانی و همگانی، از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می کند، افزود: با توجه به تقویم کاری هر یک از هیئت‌های ورزشی در فصول مختلف سال می‌توان از شرکت‌های خصوصی برای سرمایه‌گذاری دعوت به همکاری کرد.
احمدی همچنین خواستار حمایت از نشریات اختصاصی ورزش استان توسط اداره دارایی و مالیات شد و افزود: این نشریات می‌توانند به صورت تخصصی در تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی نقش بسزایی داشته باشند.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل مجمع خیرین ورزش اشاره کرد و بیان داشت: شرکت‌ها و بخش خصوصی می‌توانند مجمع خیرین مدرسه‌ساز را تشکیل دهند تا همانند مجمع خیرین مدرسه‌ساز با موفقیت به کار خود ادامه دهد.
وی در پایان اعلام کرد: اگر یک درصد اعتباری که دولت برای ورزش در اختیار ادارات قرار می‌دهد، به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اختصاص یابد شاهد تحول عظیمی در این بخش خواهیم بود.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول