اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی:

مصوبات شورای ترافیک آذربایجان غربی کارآمد نیستند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: مصوبات شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی مصوباتی کارآمد و توانا نیستند.

مصوبات شورای ترافیک آذربایجان غربی کارآمد نیستند
مجتبی امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح‌هایی که به تصویب شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی رسیده‌اند توانایی تسهیل و روان‌سازی ترافیک ارومیه را ندارند.
وی با انتقاد از عملکرد این شورا، تصریح کرد: باید این مصوبات در خروجی کار، خود را نشان دهند.
این مسئول با بیان اینکه اخیرا شورای هماهنگی ترافیک استان در این زمینه اقداماتی در دست اجرا دارد، افزود: در جلسه آخر این شورا شاهد تحولاتی در روند اجرای این مصوبات بودیم.
امانی با تاکید بر روان‌سازی ترافیک به ویژه در شهرهای بزرگ استان، خاطرنشان کرد: باید ساز و کار روان‌سازی ترافیک در استان ایجاد شود.
وی بر ورود پر قدرت پلیس در راستای رفع ترافیک و معضلات ترافیکی استان اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات خوبی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی انجام گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه باید اقدامات اساسی و کارآمدی در راستای کاهش بار ترافیکی در شهرهای استان انجام گیرد، افزود: باید ساز و کار اساسی در این زمینه اتخاذ شود تا بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.
امانی بر اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در استان اشاره کرد و گفت: این قوانین می‌تواند به عنوان بازدارنده برای رانندگان متخلف عمل کند.
وی با بیان اینکه برای اجرای این قوانین باید اهرم‌های اجرایی قوی وجود داشته باشد، اظهار داشت: اهرم‌های اجرایی قوی برای این قوانین تدبیر شده و لازم است تا رانندگان با جدیت بیشتری قوانین جدید راهنمایی و رانندگی را اجرا کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول