اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

ترافیک شهری برازجان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: ترافیک شهری برازجان ساماندهی می‌شود.

ترافیک شهری برازجان ساماندهی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان شهرستان برازجان اظهار داشت: شهر برازجان دومین شهر بزرگ در استان بوشهر است و در شرایط کنونی دارای ترافیک بالایی است که باید نسبت به رفع این مسئله اهتمام ورزیم.
وی افزود: تاکنون جلسات متعددی با مسئولان راهنمایی و رانندگی برازجان برگزار کرده‌ایم و تصمیمات بسیار ارزنده‌ای در این عرصه اتخاذ شده و به نتایج مهمی نیز رسیده‌ایم.
شهردار برازجان از ساماندهی ترافیک شهری برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ساماندهی ترافیک شهری برازجان تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم و به تدریج و تا انتهای امسال این امر به طور کامل محقق می‌شود.
حسین‌آبادی در ادامه از ساماندهی بازار روز برازجان خبر داد و تصریح کرد: با حمایت شهروندان وضعیت کنونی بازار در پروژه‌های عمرانی سال 90 ساماندهی و این مسئله برای همیشه حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: ساماندهی بازار روز در چند مرحله انجام می‌شود و برای اجرای کامل این طرح مهم نیازمند همکاری شهروندان هستیم.
شهردار برازجان ابراز داشت: اجرای امتداد خیابان شریعتی به بلوار پاسداران برای کم کردن بار ترافیکی در خیابان‌های اطراف بازار روز و خیابان امام خمینی (ره) به عنوان نخستین مرحله و جمع‌آوری سد معبرها و دست‌فروشان و انتقال آنان به دو بازارچه‌ای که اطراف بازار در نظر گرفته شده نیز مرحله دوم این طرح است.
حسین‌آبادی ادامه داد: موزاییک کردن بازار و افزایش نیروی خدماتی بازار برای نظافت و بارگیری بازار و استفاده از صندوق‌های زباله‌ای بزرگ و پوشیدن سقف بازار روز و کانال‌کشی بین بازار نیز از دیگر مراحل این طرح است.
وی یادآور شد: سرامیک کردن کف بازار روز به منظور تسهیل در شستشوی روزانه بازار و آهن‌کشی به عرض 70 سانتی‌متر مقابل مغازه‌ها در راستای جلوگیری از پیشروی آنان در مسیر عابرین پیاده و فعال سازی دو پارکینگ اطراف بازار روز برای موتورسیکلت‌ها و ماشین‌ها نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری برازجان در راستای بهبود وضعیت کنونی بازار روز است.
شهردار برازجان در پایان اذعان داشت: باید از تمام امکانات و ظرفیت لازم برای ساماندهی نقاط پرتردد شهر استفاده کنیم و شهرداری برازجان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول