اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شهرداری ویترین خدمات نظام است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: عملکرد شهرداری در حوزه‌های مختلف و جلب رضایت مردم در حقیقت ویترین خدمات شایسته نظام اسلامی است.

شهرداری ویترین خدمات نظام است
صدیف بدری در حاشیه سمینار شهرداران استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شهر اردبیل با داشتن ظرفیت‌های بسیار غنی در حوزه‌های مختلف همچنان از برخی ضعف‌ها و کمبود‌ها رنج می‌برد که برای عمق‌بخشی به رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد نظام و مسئولان دلسوز شایسته است همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و متولیان امر را داشته باشیم.
وی معضل اصلی شهرداری اردبیل را نبود یک مدیریت واحد شهری اعلام کرد و افزود: اگر در آمارگیری رسانه ملی 90 درصد گلایه و نارضایتی مردم از شهرداری اعلام می‌شود به دلیل تنوع خدمات و گستردگی فعالیت‌هاست که در سایر دستگاه‌های اجرایی این شرایط حاکم نیست.
این مسئول با انتقاد شدید از برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان در همراهی نکردن شهرداری برای جلب رضایت مردم، ابراز داشت: حفاری و برخی اقدامات تخریبی دیگر را دستگاه‌های خدمات‌رسان استان انجام می‌دهند در حالی که ما باید پاسخگوی برخی نقص و مشکلات در این ارتباط باشیم و در موقع تقدیر و تشکر نیز از آنها تجلیل می‌شود و حق و حقوق شهرداری نادیده گرفته می‌شود.
وی ادامه داد: ضرورت ندارد حسن کاری به نام دستگاهی و عیب کار نیز به نام شهرداری ثبت و ضبط شود چرا که اگر مدیریت واحد شهری وجود داشته باشد ما با کمترین مشکل می‌توانیم بیشترین ارائه خدمات را داشته باشیم.
شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تخصیص اعتبارات دولتی به شهرداری اردبیل به صورت 100 درصد شد تا با این اقدام اسباب تسریع در امور شهرداری اردبیل را فراهم شود.
این مسئول با اعلام اینکه شهرداری اردبیل هم اکنون 2.5 میلیارد تومان به صورت ماهانه حقوق پرسنل پرداخت می‌کند، خاطرنشان کرد: تامین این مبلغ به مانند خوره‌ای است که به جان ما افتاده و هر ماه نگران آن هستیم که قادر به تامین حق و حقوق کارمندان و کارگران شهرداری خواهیم بود یا نه.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول