اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

هیئت اجرایی تا 10 روز آینده نتیجه صلاحیت‌ها را اعلام می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: هیئت اجرایی تا 10 روز آینده نتیجه صلاحیت‌ها را اعلام می‌کند.

هیئت اجرایی تا 10 روز آینده نتیجه صلاحیت‌ها را اعلام می‌کند
یوسف اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از شکل‌گیری هیئت اجرایی در ستاد انتخابات حوزه انتخابیه اردبیل خبر داد.
وی اظهار داشت: این هیئت در تعامل مثبت و صمیمانه با هیئت نظارت با دعوت از 30 نفر از معتمدان بخش‌های مختلف، هشت نفر هیئت اجرایی انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرده است.
این مسئول ادامه داد: این معتمدان از بین مسن‌ترین تا جوان‌ترین فرد را از آحاد جامعه اعم از بازاری، ‌کارمند،‌ مدیر سابق، ‌فعلی،‌ ورزشکار،‌ جانباز، آزاده، خانواده شهدا،‌ مطبوعاتی، فرهنگی و چهره دانشگاهی را شامل می‌شود که با حضور خود سعی کردند روند انتخابات شکل قانونی و با شکوه پیدا کند.
وی گفت: بعد از تشکیل 30 نفر از معتمدان بر اساس رای‌گیری هشت نفر با عناوین علیرضا مجید‌زاده‌مقدم، یعقوب نوشیار،‌ سید محمد فاطمی، ‌سید‌آقا سید‌حاتمی،‌عبدالله اسدی، ‌اژدر محمدی‌دوست،‌ فرهاد رنجبر و جمشید دیرین به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخاب شدند.
فرماندار اردبیل بیان داشت: در این بین رویا احمدیان، ‌حامد علامتی، حسین افسانه، مجتبی شفاعی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند تا با همراهی یک نفر به عنوان رئیس ثبت احوال برای ثبت و ضبط کل صورت جلسات، یک نفر از سوی شورای اسلامی شهرستان و فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی به عنوان اعضای انتصابی وظایف محوله را انجام می‌دهند.
 
محوریت تبلیغات چهره به چهره و توزیعی است

فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود اهالی رسانه را به دقت در انتشار اخبار و پرهیز از هرگونه تبلیغات زودهنگام فراخواند و گفت: در کنار اطلاع‌رسانی‌های دقیق و شفاف و گرم کردن فضای مشارکت حداکثری نباید با تبلیغات زودهنگام به بی‌قانونی‌ها دامن بزنیم.
وی بار دیگر مسیر تشکیل ستادهای انتخاباتی را خارج از محدوده میدان شریعتی تا تازه‌میدان، عالی‌قاپو به سمت میدان ورزش، عالی قاپو به سمت سی‌متری و بازار به سمت تقاطع پیرعبدالملک اعلام کرد و افزود: در ایام قانونی انتخابات نصب هرگونه پوستر، عکس و تصاویر در دیوارها و پشت خودروها و حتی تابلوهای شهرداری ممنوع است.
این مسئول محوریت تبلیغات را در این دوره از انتخابات چهره به چهره و توزیعی اعلام کرد و افزود: کاندیداها در ابعاد 15در 10 می‌توانند عکس رنگی یا سیاه و سفید چاپ و آن را توزیع کنند و نصب هرگونه پلاکارد، بنر، پارچه‌نوشته و انتشار عکس بزرگ‌تر از این ابعاد خلاف قانون و مقررات انتخابات است.
اکبری خاطرنشان کرد: اگر همه ما در چارچوب قانون اقدام کنیم هرگز دچار رفتارهای نامناسب نخواهیم شد و برخی هنجار‌شکنی‌ها نیز به حداقل می‌رسد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول