اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی نیشابور:

خراسان رضوی قهرمان مسابقات موتور کراس شرق کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی نیشابور گفت: مسابقات چندجانبه قهرمانی موتور کراس شرق کشور، جام حکیم خیام نیشابور با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

خراسان رضوی قهرمان مسابقات موتور کراس شرق کشور شد
مهدی صحرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: سه نفر از تیم 10 نفره خراسان رضوی را موتورسواران قهرمان نیشابوری تشکیل می‌دادند.
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی نیشابور افزود: این مسابقات در پنج کلاس 65 ،85، 125 و cc250 و سوپر کراس (کراس آزاد) برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات که چهار تیم 10 نفره از استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، کرمان و گلستان حضور داشتند، تیم‌های خراسان جنوبی و کرمان به ترتیب دوم و سوم شدند.
سرپرست مسابقات موتورسواری جام حکیم خیام نیشابور درباره وضعیت چند حادثه به وقوع پیوسته در این مسابقات که در پیست موتورسواری نیشابور در انتهای بلوار شهید شوشتری (جاده باغرود) برگزار شد، پاسخ داد این حوادث، جزئی و سطحی بود که همه این ورزشکاران پرشور جوان، سرپایی، مداوا شدند.
صحرایی با تقدیر از حضور مهران رئیس فدراسیون موتور کراس ایران و رمضانی رئیس هیئت استان در این مسابقات، بیان داشت: فدراسیون معتقد است مسابقات جام خیام نیشابور با کیفیت خوب و استقبال مناسب قهرمانان موتور کراس استان‌های مختلف برگزار شد و برای همین وعده صدور مجوز میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری را دادند که در اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این نظر فدراسیون، افزود: این یک امتیاز بزرگ برای ورزش نیشابور و استان محسوب می‌شود و از همگان تقاضای مساعدت در برگزاری آن را داریم.
صحرایی از همکاری معاونت استانداری و فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی و اداره تربیت‌بدنی در برگزاری مسابقات موتورسواری چند جانبه کشور، جام حکیم خیام نیشابور، تقدیر کرد.
وی یادآور شد: تیم هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی نیشابور ظرف چهار سال گذشته موفق به کسب 85 مقام استانی و کشوری شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول