اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد کهگیلویه خبر داد

پرداخت 541 فقره وام کمیته امداد به مردم کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد شهرستان کهگیلویه از پرداخت 541 فقره وام خودکفایی و کارانگیزی به مردم این شهرستان اعم از مددجو و غیر مددجو در 9 ماهه اول سال جاری خبر داد.

پرداخت 541 فقره وام کمیته امداد به مردم کهگیلویه
عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در راستای سیاست‌های توانمندسازی کمیته امداد، 541 مورد وام در قالب طرح‌های خودکفایی و کارانگیزی به افراد مددجو و غیرمددجو پرداخت شده است.
مدیرکمیته امداد شهرستان کهگیلویه افزود: این وام‌ها به طرح‌های دامپروری، زنبورداری، خودرو، صنفی و صنعتی در شهرستان کهگیلویه پرداخت شده است.
وی بیان داشت: مبلغ وام‌های اعطایی به متقاضیان طرح‌های اشتغالی در شهرستان کهگیلویه 16میلیارد و 157 میلیون و 700 هزار ریال بوده است.
رحیمی‌نیا با بیان اینکه این نهاد آماده پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان است، گفت: همکاری بانک‌ها و تامین اعتبار این وام‌ها از مهم‌ترین علل پرداخت به‌موقع تسهیلات به متقاضیان و مجریان طرح‌های تولیدی مددجویی و غیر آن است.
مدیرکمیته امداد شهرستان کهگیلویه از آماده بودن 760 مورد طرح پیشنهادی خودکفایی و 760 مورد طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: این طرح‌ها به محض تامین اعتبار به مرحله اجرا در خواهند آمد.
مدیرکمیته امداد شهرستان کهگیلویه از پرداخت 541 فقره وام خودکفایی و کارانگیزی به مردم این شهرستان در 9 ماهه اخیر سال جاری خبر داد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول