اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر اعلام کرد

آموزش 920 بهره‌بردار بخش کشاورزی شهرستان اهر

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر گفت: 920 بهره‌بردار بخش کشاورزی این شهرستان مهارت‌های لازم را طی دوره‌های آموزشی فرا گرفتند.

آموزش 920 بهره‌بردار بخش کشاورزی شهرستان اهر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، آیت‌ عبادپور با اشاره به ارتقای توان تولید بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت بهره‌برداران طی آذرماه سال ‌جاری با همکاری مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی و با استفاده از کارشناسان متخصص و خبره با برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی، 920 بهره‌بردار بخش‌های کشاورزی این شهرستان آموزش‌های لازم تخصصی را فراگرفتند.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر افزود: در این دوره‌ها، آموزش‌های مهارتی بهره‌برداران و تولیدکنندگان برای 720 نفر و آموزش‌های ترویجی برای 200 نفر از بهره‌برداران ارائه شده است. 
وی، توزیع نشریات ترویجی بین بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان را به منظور اطلاع‌رسانی مکتوب همچنین ارائه سی‌دی‌های آموزشی به آنان از دیگر فعالیت‌های این مدیریت بیان کرد.
 مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: این اقدام در زمینه ارتقای سطح دانش و آگاهی بهره‌برداران و در روند حرکت به سوی توسعه پایدار بخش کشاورزی شهرستان اهر بوده است.
انتهای پیام/ح30/چ3000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول