اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی سمنان:

ترویج کشاورزی در پیشبرد اهداف اهمیت بسیاری دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ترویج کشاورزی به لحاظ فنی و نقش آن در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی دارای اهمیت بسیاری است.

ترویج کشاورزی در پیشبرد اهداف اهمیت بسیاری دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان سیدمجید موسوی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان مدیریت ترویج کشاورزی استان سمنان که با حضور معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار و در آن مسائل و مشکلات ترویج کشاورزی این استان بررسی شد، به نقش ترویج در پیشبرد برنامه‏ها، اجرای پروژه‏ها و ... اشاره کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: به نقش و جایگاه ترویج در بخش کشاورزی اعتقاد خاصی داریم و سطح فعالیت‏های آن باید ارتقا یابد.
موسوی افزود: در نظر اول، فعالیت‏های ترویجی شاید کمی و قابل اندازه‏گیری نباشد؛ اما اثر و نقش آن در افزایش تولید، بسترسازی لازم برای اجرای پروژه‏ها و طرح‏های الگویی و ... کاملاً مشهود است، از این رو، باید این فعالیت‏ها و اقدامات مستندسازی و اطلاع‏رسانی در این زمینه صورت گیرد.
وی افزود: با تعامل مناسب با مقامات مسئول خصوصاً در بخش بودجه استان و ارائه مطلوب شرح خدمات، فعالیت‏ها و دستاوردها نسبت به تبیین جایگاه این بخش باید اقدام شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به جایگاه ترویج از بعد ارائه آموزش‏های لازم به بهره‏برداران و نقش این آموزش‏ها در افزایش مهارت‏های فنی بهره‏برداران و بالطبع اثرات آن درتولید بیان داشت: علاوه بر ارائه نکات آموزشی و ترویجی، از طریق پیام‏های کوتاه نیز می‏توان به بهره‏برداران هشدارهای لازم را ارائه داد.
وی خواستار پیگیری جدی از سوی مدیریت ترویج استان سمنان برای نظارت بر کار شرکت‏های  خدمات مشاوره‏ای، فارغ‏التحصیلان بخش کشاورزی و تهیه فایل اطلاعاتی از آنها، بررسی دقیق وضعیت مراکز جهاد کشاورزی به لحاظ نیروی انسانی، کارهای اجرایی، فضای اداری و ... و نیز نحوه فعالیت سربازان سازندگی در سطح استان، برنامه‏های رادیو، تلویزیونی و انتشاراتی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول