اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

پذیرش مسافر خارج از ترمینال ممنوع است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مسافرگیری خارج از ترمینال ممنوع است.

پذیرش مسافر خارج از ترمینال ممنوع است
سید حسین صابری در حاشیه جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیته ایمنی راه‌های اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با انتقاد شدید از دست‌اندرکاران حوزه پایانه‌ها در کنترل نکردن اتوبوس‌های مسافربری و توقف بیجای آنها در میدان آزادگان و مقدس اردبیلی اظهار داشت: بارها در شورای ترافیک دست‌اندرکاران امر موظف شدند بر این امر نظارت کرده و آن را برطرف کنند اما بعد از دو ماه وضعیت مناسب در این امر به نظر می‌رسد غیر از پلیس هیچ نهاد و مسئولی در این ارتباط کار مشخصی انجام نداده است.
وی اعمال سفت و سخت قانون را در این ارتباط مفید دانست و گفت: اگر اتوبوس‌های برون شهری ما از ترمینال حرکت کرده و مسافر‌گیری و پیاده کردن مسافر را در این محدوده انجام دهند شاهد مشکلات ترافیکی و برخی از معضلات آلودگی‌های زیست محیطی و ناپاکی فضای اجتماعی نخواهیم بود چرا که توقف اتوبوس‌ها در میادین ورودی و خروجی شهرها به ریخته شدن زباله‌ از سوی مسافران و برخی از اطرافیان آنها کمک کرده و این اسباب گرفتاری برای کارگران شهرداری را فراهم می‌آورد.
این مسئول ادامه داد: اگر این مسافر‌گیری از داخل ترمینال انجام شود نه تنها در مصرف گازوئیل صرفه‌جویی می‌شود بلکه مشکلات و آلودگی‌های محیط زیست به حداقل رسیده و سرگردانی مسافران نیز برطرف می‌شود.
صابری بیان داشت: برخی از دستگاه‌ها با مصلحت‌اندیشی و عمل نکردن به تکلیف خود در این حوزه عملکرد مناسبی نداشته‌اند به گونه‌ای که ضرورت دارد با حضور پلیس راهور، حمل و نقل و پایانه‌ها و شهرداری این معضل اساسی با تدبیر درست برطرف شود.
استاندار اردبیل افزود: ضرورت دارد در این امر علاوه بر نظارت بر عملکرد اتوبوس‌ها و شرکت‌های تعاونی در مسافرگیری کامل در داخل ترمینال به شکایات و برخی گله‌مندی‌های مسافران نیز توجه کنیم تا بتوانیم در این حوزه نیز درست و دقیق عمل کنیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود با انتقاد از شهرداری در نصب نکردن دوربین‌های سرعت‌سنج کنترلی در سطح شهر ابراز داشت: نباید برخی رفتارها و عملکرد نابجای ما دستاویزی برای انجام ندادن وظایف شود چرا که شهرداری موظف است بر اساس درصدی که از محل دریافت جرایم راهنمایی و رانندگی می‌گیرد به این کار اقدام کند.
وی یادآور شد: اگر مشکلی نیز بین شهرداری و راهور وجود دارد باید در یک تعامل مثبت این مشکلات برطرف شده و دود این ناهماهنگی‌ها به چشم مردم نرود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول