اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کفاشیان با استعفای رمضان بیگی مخالفت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای محسن رمضان بیگی رئیس هیئت فوتبال استان قم رسما مخالفت کرد.

کفاشیان با استعفای رمضان بیگی مخالفت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس هیئت فوتبال استان قم که همزمان مسئولیت سرپرستی باشگاه صبای قم و همچنین عضویت در سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال را نیز بر عهده دارد، اخیرا خواستار کناره‌گیری از مسئولیت خود در این رشته پرطرفدار ورزشی شد.
این در حالی است که در حال حاضر محسن رمضان بیگی مسئولیت ریاست هیئت فوتبال استان قم را بر عهده دارد اما در فاصله کمتر از دو سال از قبول این سمت، رمضان بیگی از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست قبول استعفای خود را کرد.
شاید یکی از دلایل استعفای رمضان بیگی از ریاست هیئت فوتبال استان قم حضور وی در باشگاه صبا و در اختیار داشتن مسئولیت سرپرستی (مدیرعاملی) باشگاه صبا باشد اما به هر حال خبر استعفای وی این روزها نقل محافل ورزشی شهر قم و به خصوص علاقمندان به فوتبال است.
برای همین منظور رمضان بیگی رسما در نامه‌ای به علی کفاشیان سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال خواستار کناره‌گیری از مسئولیت ریاست هیئت فوتبال استان قم شد اما گویا تا قبل از انتخابات جدید فدراسیون با این استعفا مخالفت شده است.
در مجمع این هیئت که با حضور سرپرست باشگاه‌های صبای قم، کیش ایر و فراز قم، نماینده مربیان هر دو بخش آقایان و بانوان، نماینده داوران و بازیکنان هر دو بخش آقایان و بانوان، نماینده آموزشگاه‌های استان و نماینده ورزش بخش‌های تابعه قم و دیگر اعضای این مجمع برگزار شد، اعضای مجمع رمضان بیگی را به عنوان جانشین مهدی متقیان رئیس قبلی این هیئت برگزیدند.
مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم فروردین ماه سال گذشته با حضور محمدمهدی نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال، عباس جهان‌بینی و رسول منعم، مدیر کل و معاون ورزش و جوانان (تربیت بدنی سابق) استان قم، مسئولان کمیته‌ها و بخش‌های مختلف هیئت فوتبال و اعضای مجمع برگزار شد و رمضان بیگی با کسب 16 رأی به عنوان رئیس هیئت برگزیده شد.
رمضان بیگی خرداد ماه امسال به دنبال کناره گیری سیدعلی زاهدی سرپرست سابق باشگاه صبای قم، در حالی که صبا در آستانه یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت، از سوی محمدحسین موسی‌پور رئیس مجمع باشگاه صبا به عنوان سرپرست این باشگاه برگزیده شد و همزمان اداره باشگاه صبا و هیئت فوتبال استان قم را انجام می‌داد.
محسن رمضان بیگی یکی از فوتبالیست‌های سابق قم که پیش از این در سمت معاون اداره کل تربیت بدنی و مدیر تربیت بدنی آموزش و پرورش استان قم فعالیت کرده است، به مدت چهار سال تصدی ریاست هیئت فوتبال استان قم را بر عهده گرفت.
رئیس جدید هیئت فوتبال استان قم در حالی از علی کفاشیان سرپرست فدراسیون فوتبال خواستار پذیرش استعفای خود شد که قبل از این مهدی متقیان در مدت حدود یک سال، سیدمهدی طباطبایی به مدت چهار سال و پیش از آن هم محمدتقی حیدرزاده ریاست هیئت فوتبال استان قم را عهده دار بودند.
انتهای پیام/خ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول