اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام پاس همدان استعفا داد

خبرگزاری فارس: شمسی‌پور، قائم مقام باشگاه پاس همدان هم مانند صوفی از سمت خود استعفا داد.

قائم مقام پاس همدان استعفا داد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا شمسی‌پور قائم مقام باشگاه پاس که در حدود دو ماه پیش به این سمت منصوب شده بود، به سبب مشکلات مالی باشگاه و عدم حمایت هیئت مدیره از سمت خود استعفا کرد.
این دومین استعفای مدیریتی در تیم فوتبال پاس همدان است که در طول کمتر از 10 هفته از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به وقوع پیوسته است.
متاسفانه برنامه‌ریزی صحیحی در راستای راهبرد این باشگاه در دستور کار هیئت مدیره قرار ندارد و اصلاً مشخص نیست که آیا جلسات هیئت مدیره تشکیل می‌شود یا خیر، زیرا هیچ اطلاعیه‌ یا گزارشی در خصوص خروجی جلسات هیئت مدیره منتشر نمی‌شود.
در سایر تیم‌های فوتبال کشور در طول هر ماه چندین بار جلسات هیئت مدیره تشکیل شده و گزارش خروجی آن جلسات در سایت‌های رسمی باشگاه‌ها منتشر می‌شود، اما در باشگاه پاس هرگز شاهد این مسئله نبوده و نیستیم.
وقتی هیئت مدیره باشگاه نسبت به آینده باشگاه بی‌تفاوت باشند و بعد از دو ماه از حضور شمسی‌پور در سمت قائم مقامی باشگاه، حداقل مذاکرات را با محل کار اصلی وی جهت جلب موافقت با حضور تمام وقت این مدیر بومی در باشگاه پاس انجام نداده‌اند، چگونه باید انتظار داشته باشیم که وی از سمت خود استعفا ندهد.
بعد از عباس صوفی که یک مدیر بومی خوب و زحمت‌کش بود، شمسی‌پور دومین فردی است که قربانی بی‌توجهی‌های هیئت مدیره و مشکلات مالی شده و به ناچار از سمت خود استعفا می‌دهد.
وی که از پیشکسوتان فوتبال همدان محسوب می‌شود، سابقه مدیریت در باشگاه‌های انصار، فجر و مقاومت همدان را دارد.
امیدواریم مسئولان امر قدری به این باشگاه و مشکلات آن توجه کرده و برای اداره و رفع مشکلات آن وقت قائل شوند و از طرفی با استعفای این مدیر خوب مخالفت کنند تا شاهد سوختن یک مدیر بومی دیگر در باشگاه پاس نباشیم.
ضمناً شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان استعفای خود را تأیید کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول