اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان خبر داد:

اجرای ۷۰ درصد برنامه‌های کبدی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فدراسیون کبدی کشور و باشگاه راه و ترابری استان اصفهان توانسته‌ایم 70 درصد برنامه‌های هیئت کبدی را اجرایی کنیم.

اجرای ۷۰ درصد برنامه‌های کبدی اصفهان
سید علی اصغر حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی دغدغه‌های فراوانی داشتیم که خوشبختانه با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فدراسیون کبدی کشور و باشگاه راه و ترابری استان اصفهان توانسته‌ایم 70 درصد برنامه‌های هیئت کبدی را اجرایی کنیم.
وی افزود: این برنامه‌ها شامل کلاس‌های آموزشی، داوری و برگزاری رقابت در رده سنی نوجوانان و جوانان بود.
وی ادامه داد: رقابت‌های منطقه دو کشور با حضور استان‌های اصفهان، فارس، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری برگزار شد که تیم اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های خوزستان و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیئت کبدی استان اصفهان اضافه کرد: در راستای اهداف کلان حضور دو تیم (آقایان و بانوان) راه و ترابری را در رقابت‌های کشور داریم که پس از قهرمانی مقتدرانه در دور مقدماتی به مرحله پایانی صعود کردند.
 وی اضافه کرد: در رقابت‌های مذکور تیم راه و ترابری آقایان در هفته نخست توانست تیم قدرتمند هیئت کبدی سیستان و بلوچستان را با حساب 95 بر 25 از پیش روی بردارد و فردا میزبان هیئت کبدی کرمانشاه است.
وی افزود: تیم بانوان راه و ترابری نیز از ششم دی‌ماه به مدت سه روز در استان گلستان با تیم‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، تالش گیلان، تهران، همدان و گلستان به طور متمرکز مسابقه می‌دهد.
حسینی‌نژاد در پایان افزود: سومین بازی از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کبدی کشور بین دو تیم راه و ترابری اصفهان و تختی تهران در روز چهارشنبه هفته آینده در تاریخ هفتم دی سال جاری و ساعت 10 صبح از شبکه سه به صورت مستقیم پخش می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول