اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 16 دی‌ماه در تالار هنر

«باران که بیاید با هم خیس می‌شویم » به صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر گفت: از روز 16 دی‌ماه گروه تئاتری میعاد جوان نمایش «باران که بیاید با هم خیس می‌شویم » را در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می‌برد.

«باران که بیاید با هم خیس می‌شویم » به صحنه می‌رود
پویان عطایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این تئاتر ماه پیش به سیزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت راه پیدا کرد و در مجموعه تئاتر شهر تهران برای نخستین بار به روی صحنه رفت.
وی افزود: این نمایش داستان دو انسان است که بر سر هویت یکدیگر و داستان‌هایی که از زندگی هم نمی‌دانند با هم درگیر شده و ناخواسته سبب مرگ هم می‌شوند که تنها در پایان تئاتر متوجه این موضوع می‌شویم.
این کارگردان تئاتر درباره عوامل اجرایی این نمایش گفت: بازیگران این تئاتر امیر مرادی و سید جواد نوریان هستند و نویسندگی آن را آرش منصوری بر عهده داشته است.
وی با اشاره به اسامی عوامل نمایش بیان داشت: موسیقی امین پناهی، مدیر صحنه علی‌ پیر نجم‌الدین، گریم سعید مصلحی، طراحی پوستر و بروشور مژگان ملکوتی، دستیاران کارگردان بهزاد محسنی و امین پناهی و تدارکات حامد گیوه‌چیان از عوامل این نمایش هستند.
عطایی تاکید کرد: این کار به همت انجمن هنرهای نمایشی، تالار هنر و اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اجرا می‌شود و از 16 تا 23 دی‌ماه در سالن کوچک تالار هنر از ساعت 18.30 دقیقه به روی صحنه می‌رود.
به گزارش فارس، طراحی و کارگردانی این کار بر عهده پویان عطایی است، علاقه‌مندان برای تماشای این تئاتر می‌توانند از روز 16 دی به آدرس میدان لاله جنب فروشگاه رفاه تالار هنر مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5660881 تماس بگیرند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول