اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار دهفری فریدونکنار خبر داد

احداث مجتمع فرهنگی روستایی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: بخشدار دهفری فریدونکنار از احداث مجتمع بزرگ فرهنگی روستایی در این شهرستان خبر داد.

احداث مجتمع فرهنگی روستایی در فریدونکنار
ولی فضلی مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: بخش دهفری از توابع شهرستان فریدونکنار با مساحتی حدود 34 کیلومترمربع و با جمعیت 12 هزار و 952 نفر است که در تیر  سال 88 به بخش ارتقا یافت.
وی ابراز داشت: این بخش شامل دو دهستان امامزاده عبدالله شمالی و جنوبی شامل روستاهای کاردگر محله، بنه‌کنار، مهلبان، ازباران، شیرمحله، حسین آباد، نوایی محله علیا و سفلی، کوچک بیشه محله و شهرک فرزاد شهر است.
به گفته بخشدار دهفری فریدونکنار درآمد اصلی مردم منطقه از طریق کشاورزی برنج بوده که 2 هزار و 387 هکتار از اراضی کشاورزی این بخش زیر کشت برنج قرار می‌گیرد و شهرت جهانی دارد. 
مقصودی ادامه داد: بخش دهفری از لحاظ فرهنگی و اجتماعی دارای موقعیت مناسبی است.
وی اظهار داشت: این بخش دارای 19 مدرسه و مجتمع فرهنگی و هنری است و 45 نخبه علمی و پژوهشی دارد. 
بخشدار دهفری فریدونکنار ادامه داد: احداث سالن ورزشی در روستای مهلبان، احداث جاده دسترسی به روستا و اجرای فاز دو، طرح هادی روستای مهلبان، احداث غسال‌خانه روستای نواحی محله و احداث دیواره حفاظتی رودخانه و راه روستایی حسن‌آباد از مهمترین عملکرد دولت در این بخش بوده است.
بخشدار بخش دهفری شهرستان فریدونکنار همچنین دیوارکشی قبرستان روستای حسین آباد، احداث ساختمان دهیاری کوچک بیشه محله، اجرای طرح هادی روستای کوچک بیشه محله و دو بانده کردن جاده ورودی روستای ازباران را نیز به این لیست اضافه کرد.
مقصودی از احداث ساختمان این بخشداری خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث زمین ورزشی و غسالخانه در روستای کاردگر محله، تکمیل مجتمع بزرگ ورزشی شهدای ازباران، احداث مجتمع آبرسانی مرحوم سروش ازباران و احداث مجتمع بزرگ فرهنگی ازباران از جمله طرح‌های عمرانی است که به بهره‌برداری رسیده است.
وی بیان داشت: احداث شهرک رضوان مسکن مهر روستای ازباران، احداث تکیه، مدرسه و اورژانس 115 در روستای شیرمحله، اجرای طرح هادی روستایی و احداث غسالخانه و بوستان روستایی در روستای بنه کنار، احداث کتابخانه عمومی در بخش دهفری و احداث سایت اداری را نیز داشته‌ایم. 
بخشدار دهفری فریدونکنار از پیگیری مستمر در اجرای سیاست‌های عمومی دولت خبر داد و تصریح کرد: حفظ نظم و امنیت عمومی و ایجاد محیطی صمیمی و دوستانه در روابط اداری و اجتماعی به‌منظور ارتقای کارایی و تسریع در رسیدن به اهداف از دیگر دغدغه‌های ما است. 
مقصودی یادآور شد: برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در 41 بند تدوین کرده و در دستور کار قرار داده‌ایم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول