اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی اسبق تیم فوتبال نفت آبادان:

کاستا در مقابل داماش خودش را اثبات کند

خبرگزاری فارس: مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کاستا سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل داماش گیلان این فرصت را دارد که خودش را اثبات کند.

کاستا در مقابل داماش خودش را اثبات کند
عبدالرضا شاه‌غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تغییر در کادر فنی داماش با توجه به ایجاد خلاء فنی میان بازیکنان و سرمربی جدید، امتیازی مثبت برای صنعت نفت به شمار رفته هر چند نباید از این موضوع غافل شد که مهدی تارتار برای نشان دادن توانایی‌هایش در نخستین حضور بر روی نیمکت تیم گیلانی، از انگیزه بالایی برخوردار است.
وی از آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و اضافه کرد: بازیکنان جدید و تفکرات تازه باید به کمک صنعت نفت آبادان بیاید و اگر این مجموعه خواستار موفقیت در دور دوم لیگ جاری است باید با تفکرات سیستمی نیم فصل ابتدایی مسابقات خداحافظی کند.
مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: دیدار در مقابل تیم فوتبال داماش گیلان فرصت مناسبی است که آلبرتو کاستا؛ سرمربی پرتغالی صنعت نفت خودش را به هواداران این مجموعه ثابت کرده و زردپوشان آبادانی به لحاظ روحی و روانی مجموعه را تثبیت کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: صنعت نفت آبادان در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور باید زمان حمله، کنترل میدان و حفظ نتیجه را در دست گرفته تا موفقیت را تضمین کند.
شاه‌غریب تصریح کرد: سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت با توجه به پیشینه قدیمی که داشته می‌تواند در بازی‌های آینده به لحاظ تجربی به مجموعه آبادانی لیگ برتر کمک کند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر ایران از ساعت 14و30 دقیقه بعد ازظهر جمعه، شانزدهم دی ماه در ورزشگاه تختی این شهرستان میزبان داماش گیلان است.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول