اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

طلسم شدن در مسابقات خانگی خرافات است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با شکست دادن داماش گیلان در آبادان نشان می‌دهیم که طلسم شدن صنعت نفت در خانه تنها یک بحث خرافاتی است.

طلسم شدن در مسابقات خانگی خرافات است
امید شریفی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بازی سختی را در مقابل حریف گیلانی خود در نخستین دور از مسابقات دور برگشت لیگ برتر پیش رو داریم.
وی از دیدار تیمش در مقابل داماش گیلان گفت و اضافه کرد: باید دست به دست هم داده تا با پیروزی مقتدرانه در مقابل بازیکنان مهدی تارتار نشان دهیم که طلسم شدن صنعت نفت آبادان در مسابقات خانگی تنها یک بحث خرافاتی است.
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: به هیچ عنوان به موضوعات خرافی معتقد نبوده و مطمئن باشید که صنعت نفت برای کسب هر سه امتیاز به مصاف داماش می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلی چند روزه و استراحت بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت در این مدت، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و آماده رویارویی با حریف گیلانی هستیم.
شریفی‌نسب با اشاره به کار کردن با سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: کاستا مربی خوبی بوده و تمرینات مناسبی را ارائه می‌دهد ولی باز هم معتقدم که هنوز برای اظهار نظر قطعی در خصوص وی زود است.
وی همچنین از حضور بازیکنان جدید در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر گفت و اضافه کرد: عماد زعتره و رضا خالقی‌فر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و اعتقاد من این است که این دو بازیکن در ادامه راه به کمک صنعت نفت می‌آیند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر ایران از ساعت 14و30 دقیقه بعد ازظهر جمعه؛ شانزدهم دی ماه در ورزشگاه تختی این شهرستان میزبان داماش گیلان است.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول