اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم خبر داد

تعطیلی مراکزی که از ظروف یک‌بار مصرف گیاهی استفاده نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: مراکز عرضه مواد غذایی که از ظروف یک‌بار مصرف گیاهی استفاده نمی‌کنند، تعطیل می‌شوند.

تعطیلی مراکزی که از ظروف یک‌بار مصرف گیاهی استفاده نمی‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در نشست با پرسنل بهداشت محیط شهرستان دیلم تأکید کرد: با متصدیان متخلف که موازین بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.
ناصری اظهار داشت: برنامه ریزی برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی در روستاها انجام شود تا شاهد برطرف شدن مشکلات مردم در روستاها باشیم.
وی اضافه کرد: بازرسان بهداشت محیط دوره زمانی بازدید از مراکز فروش مواد غذایی حساس نظیر غذاهای بیرون‌بر، رستوران‌ها، آش‌فروشی‌ها، شیرینی‌پزی‌ها و نان فانتزی را کوتاه‌تر کرده و پرونده آنان را تکمیل و بازنویسی کنند و در برخورد با متخلفان به هیچ‌ وجه کوتاهی نکنند.
رئیس شبکه بهداشت دیلم در این نشست یادآور شد: در صورتی که در طول ماه تعداد برخورد با متخلفین و تعطیلی در مراکز بهداشتی درمانی بیشتر شود، پرسنل بهداشت محیط آن مرکز تشویق می‌شوند.
وی گفت: امیدواریم با همکاری خوب رئیس دادگستری و دادستان دیلم و جدیت شما عزیزان و استفاده از اهرم‌های قانونی بتوانیم به وضعیت مطلوب بهداشتی در شهرستان دست یابیم.
در ادامه این نشست مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان از پرسنل بهداشت محیط شهرستان خواست گزارش کشیک‌های بعد از ظهر را بلافاصله ارسال کنند و کلرسنجی در حین کشیک را انجام دهند.
مهندس فاطمه علیمرادی افزود: بازرسین بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس، نمونه‌برداری از نان فانتزی و شیر مدارس، بازنویسی پرونده اماکن و مراکز تهیه و توزیع و ارسال به موقع مکاتبات را مدنظر قرار دهند.
خانم علیمرادی اضافه کرد: استفاده شاغلین در نانوایی‌ها و آشپزان رستوران‌ها و غذاهای بیرون بر و آش فروشی‌ها از کلاه اجباری است و بایستی حتماً در هنگام کار از کلاه و روپوش تمیز استفاده کنند.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول