اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی جنوب کرمان:

مشکل کمبود کود شیمیایی جنوب کرمان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: مشکل کمبود کود شیمیایی کشاورزان جنوب استان کرمان به زودی برطرف می‌شود.

مشکل کمبود کود شیمیایی جنوب کرمان برطرف می‌شود
مجید درینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: کارخانه پتروشیمی فارس سهمیه تولید کود را کم کرده است و این مشکلی سراسری است.
 وی افزود: مشکل کمبود کود شیمیایی کشاورزان جنوب کرمان به زودی برطرف می‌شود.
 کرامت علیدادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج نیز با تایید مشکل کمبود کود شیمیایی کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: مشکل به وجود آمده به دلیل عدم حمل به موقع کود از پالایشگاه‌های بندر امام و فارس است که تا اواسط هفته آینده این مشکل برطرف می‌شود. 
وی افزود: 14 هزار هکتار کشت گندم و 3 هزار هکتار جو، 800 هکتار کلزا، 2 و 500 هکتار جالیز هندوانه با کمبود شدید کود مواجه شده‌اند.
یکی از کشاورزان شهرستان قلعه‌گنج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: نبود کودهای شیمیایی موجب ضرر و زیان به کشاورزان این منطقه شده است.
وی افزود: از مسئولان جهاد کشاورزی جنوب کرمان درخواست داریم تا هر چه سریع‌تر نسبت به تامین کود شیمیایی کشاورزان منطقه جنوب استان اقدام کنند.
به گزارش فارس، کمبود کودهای اوره و فسفات در فصل برداشت محصولات زراعی و جالیزی موجب نگرانی کشاورزان منطقه جنوب استان شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول