اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه نخست محرم در زنجان صورت گرفت؛

اهدای 10 هزار رأس احشام به حسینیه اعظم زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: جمع کل احشام زنده، ذبح شده و گوسفندانی که وجه آنها به حسینیه اعظم زنجان اهدا شده به 10 هزار و 137 راس رسید.

اهدای 10 هزار رأس احشام به حسینیه اعظم زنجان
مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همزمان با روز هشتم و برگزاری همایش پر شور حسینیان استان زنجان مردم عاشق و دل سوخته استان با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود و همچنین اهدای نذریه به هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم کمک کردند. 
وی با بیان اینکه احشام ذبح شده تا نهم ماه محرم برای حسینیه اعظم زنجان یک هزار و 696 راس بوده است، افزود: این قربانی‌های شامل گوسفند، بز و گوساله است.
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تعداد مرغ و خروس ذبح شده را پنج قطعه عنوان کرد و یادآور شد: 4 هزار و 867 راس گوسفند، بز و گوساله به صورت زنده به حسینیه اعظم زنجان از سوی مردم اهدا شده است. 
وی ادامه داد: در این مدت یک نفر شتر و 2 راس شتر مرغ نیز از سوی مردم به حسینیه اعظم زنجان اهدا شده است. 
شهامی خاطرنشان کرد: 49 قطعه مرغ و خروس زنده نیز از سوی مردم عزادار به حسینیه اعظم زنجان اهدا شده است. 
وی با بیان اینکه 3 هزار و 522 راس گوسفند به صورت زنده تحویل حسینیه اعظم زنجان شد، تصریح کرد: معادل ریالی این نذورات با در نظر گرفتن میانگین یک میلیون و 500 هزار ریال است. 
وی ادامه داد: جمع کل احشام زنده، ذبح شده و وجه گوسفندان نذری 10 هزار و 137 راس است که از سوی مردم به حسینیه اعظم زنجان اهدا شده است. 
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: جمع کل نذورات نقدی و وجه گوسفندان 15 میلیارد و 442 میلیون و 548 هزار ریال است.
وی از اهدای 549 قطعه طلا تا روز نهم ماه محرم به مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و بیان داشت: جمع کل نذورات ماه محرم در پایان این ماه اطلاع‌رسانی می‌شود. 
شهامی همچنین از توزیع قبوض تبرک و هماهنگی تحویل گوشت خبر داد و افزود: گوشت‌های بسته‌بندی شده در محلات مختلف شهر به صورت حواله‌ای در درب منازل تحویل داده می‌شود. 
وی افزود: گردش کار توزیع تبرک به واحد‌های مسکونی به این صورت است که از جنوب شهر آغاز ‌شده و تا هر قسمت از محله‌ای که قبض‌ها به پایان برسد، متوقف شده و ادامه توزیع آن در سال بعد از همان نقطه آغاز و تلاش می‌شود، طی چندین سال در اکثر محلات مردم تبرک دریافت کنند. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول