اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه شورای عالی بسیج جامعه زنان مطرح شد

انتقاد مدیر کل امور بانوان آذربایجان شرقی از وضعیت حجاب در استان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور بانوان آذربایجان شرقی گفت: خروج آسان و بدون کنترل بانوان با پوشش نامناسب کشورهای هم مرز با استان موضوع حجاب و عفاف را در این منطقه با مشکل مواجه کرده است.

انتقاد مدیر کل امور بانوان آذربایجان شرقی از وضعیت حجاب در استان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، نسرین پیرسمساری در نخستین جلسه شورای عالی بسیج جامعه زنان در تبریز، با اشاره به بحث عملی شدن موضوع حجاب و عفاف در این استان از تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی به ریاست استانداری و کمیته‌ها و کار گروه‌های تخصصی متشکل از ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی جهت اشاعه حجاب و عفاف و اختصاص بخش عظیمی از اعتبارات و بودجه به این مسئله خبر داد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی به عنوان یک قطب اقتصادی و صنعتی در کشور بوده و با وجود داشتن مرز مشترک با کشورهای همسایه از جمله ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و نخجوان و ورود و خروج آسان و بدون کنترل بانوان با پوشش نامناسب آن کشورها به تبریز، موضوع حجاب و عفاف با مشکل روبه رو می‌شود بهتر است نمایشگاه حجاب و عفاف در آن مناطق مرزی برپا شود.

*تشکیل طرح صالحین، کانون راویان دفاع مقدس، نویسندگان و پژوهشگران در آذربایجان شرقی
پیرسمساری از تشکیل طرح صالحین، کانون راویان دفاع مقدس، نویسندگان و پژوهشگران در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: با تعامل بنیاد حفظ و آثار استان برای چاپ کتاب نفیس و کتاب خاطرات دوران دفاع مقدس، خواهران بسیجی می‌توانند از حمایت‌های لازم برای به چاپ رسیدن آثار خود در این زمینه‌ها بهره‌مند شوند.
وی در حال حاضر مهم‌ترین مشکل خانواده‌های آذربایجان‌شرقی را موضوع اعتیاد و طلاق عنوان کرد و افزود: در بحث‌های طرح صالحین می‌توان با مطرح کردن الگوهای مناسب خانوادگی این مشکل را حل کرد.
پیرسمساری همچنین با اشاره به حساس بودن انتخابات مجلس نهم بر ارائه ویژگی‌های فرد اصلح و انتخاب آنها و حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌ها، برگزاری جلسه‌ها و همایش‌های مختلف در مناسبت‌ها به خصوص مناسبت‌های ماه صفر در حوزه‌های خواهران بسیجی تاکید کرد.
فاطمه کیانی مسئول جامعه بسیج سپاه عاشورا هم در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های فرماندهان حوزه‌های خواهران بسیجی آذربایجان شرقی و پایگاه‌های تابعه، ادارات، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها ارائه کرد.
نخستین جلسه شورای جامعه بسیج زنان با حضور فرماندهان حوزه‌های خواهران بسیجی، ادارات و سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول