اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد آغاز به کار کرد

نخستین اردوی بزرگ آموزشی تفریحی زوجین

خبرگزاری فارس: نخستین اردوی آموزشی، تفریحی طرح کوچه خوشبختی ویژه زوجین جوان مشهدی در باغ شاهنامه مشهد آغاز به کار کرد.

نخستین اردوی بزرگ آموزشی تفریحی زوجین
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هاشم دهقان‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این اردو 300 زوج هم‌زمان در پنج کارگاه آموزشی، سخنرانی اساتید برجسته و مشاوره حضور دارند.
مدیر اجرایی طرح کوچه خوشبختی مثبت‌اندیشی و نقش دین در خانواده را از موضوعات سخنرانی اساتید عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود وقت در این طرح، اعضای خانواده فرصت تفریح کمی پیدا می‌کنند.
مدیر اجرایی طرح کوچه خوشبختی با بیان اینکه نگاه مرد و زن نسبت به یکدیگر متفاوت می‌شود، ادامه داد: در همین راستا این اردو می‌تواند به بهترین شکل ممکن به زوجین خدمات ارائه دهد.
وی ادامه داد: این برنامه با رویکرد معنوی و مذهبی، پس از ایجاد فرهنگ جدید در خانواده‌ها تغییرات مناسبی را در آنها به وجود می‌آورد.
مدیر اجرایی طرح کوچه خوشبختی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروزه شادی و نشاط در خانواده‌ها کاهش یافته بهترین راه اجرای تفریحات سالم این است که زوجین در مکان‌هایی باشند که علاوه بر تفریح، آرامش نیز داشته باشند.
وی تاکید کرد: افزایش روحیه تعامل و همکاری، شناسایی نقاط ضعف و قدرت همسران، آموزش صحیح اخلاقی و ایجاد شادی و نشاط در زوجین از اهداف این طرح است.
انتهای پیام/ص30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول