اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

معتمدان هیئت اجرایی ستاد انتخابات اردکان انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: معتمدان هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان اردکان انتخاب شدند.

معتمدان هیئت اجرایی ستاد انتخابات اردکان انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، فرماندار اردکان ظهر امروز در مراسم انتخاب معتمدان هیئت اجرایی ستاد انتخابات این شهرستان که با حضور مسئولان و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات اردکان در فرمانداری برگزار شد با اشاره به احتمال انتخاب حوزه انتخابیه اردکان به عنوان حوزه تمام مکانیزه اظهار داشت: این مسئله حساسیت و اهمیت کار معتمدان هیئت اجرایی را بیشتر می‌کند.
احمد کمالی خاطرنشان کرد: در انتخاب افراد برای فعالیت در شعب اخذ رأی باید نهایت دقت و ظرافت را اعمال کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان نیز در سخنانی با اشاره به فتنه 88 عنوان کرد: اگر نبود درایت و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب امروز برگزاری انتخابات در کشور با ابهامات فراوانی روبه‌رو بود.
حجت‌الاسلام محمدحسین حاجی اسماعیلی خاطرنشان کرد: انتخابات یعنی مشارکت همه آحاد مردم و این مهم بدون تعامل و همراهی مسئولان و مردم تحقق نمی‌یابد.
به گزارش فارس، پس از انجام رأی‌گیری آقایان سیدمحمد حسینی پور،جواد کمالی، عباس امیری، علی سپهری، رضا متالهی، رضا حاجی احمدی، اکبر نوریان و احمدعلی وکیلی احمدآبادی با اکثریت آرا به عنوان معتمدان هیئت اجرایی شهرستان اردکان و آقایان حسین صحرایی، محمد فتاحی، احمد فتاحی، سیدعلی طاهرزاده و علی تقدیری به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول