اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ایمنی و حریم راه‌های هرمزگان اعلام کرد

ادامه عملیات سیستم‌ روشنایی تونل راهدار فداکار تا 15 اسفند

خبرگزاری فارس: مسئول ایمنی و حریم راه‌های اداره راه و ترابری استان هرمزگان گفت: با هدف ارتقاء ایمنی و اجرای عملیات نصب سیستم‌های روشنایی و تهویه تونل راهدار فداکار، این تونل تا 15 اسفند در بهسازی قرار می‌گیرد.

ادامه عملیات سیستم‌ روشنایی تونل راهدار فداکار تا 15 اسفند
مهران رازمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس افزود: تونل راهدار فداکار در کیلومتر 103 محور سیرجان بندرعباس اردیبهشت‌ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت که به دلیل ترافیک بالا در این تونل محور و وضعیت سهولت عبور و مرور در آن، به سیستم روشنایی موقت بسنده شده بود.
وی با بیان اینکه در راستای ارتقا سیستم روشنایی کنونی، عملیات مربوطه انجام می‌شود، ابراز داشت: در راستای اجرایی عملیات مدنظر سیستم‌های روشنایی و تهویه تونل راهدار فداکار، 72 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز از محل منابع ملی پیش‌بینی و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و توان پیمانکار پروژه تا 15 اسفند سال جاری به پایان می‌رسد.
مسئول ایمنی و حریم راه‌های اداره راه و ترابری استان هرمزگان با تاکید بر اینکه با آغاز سفرهای نوروزی تعداد زیادی از هموطنان به استان هرمزگان سفر می‌کنند، اظهار داشت: با بهره برداری از این سیستم علاوه بر سهولت پر تردد و ایمنی عبور از ترافیک و اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول