اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید بستک:

افق روشنی در انتظار بستک است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: بستک از ظرفیت‌های بالایی در بخش تاریخی و گردشگری برخوردار است و با مدیریت صحیح این ظرفیت‌ها افق روشنی در انتظار این شهرستان خواهد بود.

افق روشنی در انتظار بستک است
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی پیش از ظهر امروز در نخستین روز کاری خود در این شهرستان ضمن دیدار با امام جمعه اهل تسنن این شهرستان اظهار داشت: ظرفیت‌های بالای تاریخی، فرهنگی و گردشگری بستک افق روشنی را برای این شهرستان نشان می‌دهد که باید با مدیریت صحیح از این ظرفیت‌‌ها در راستای رشد و توسعه شهرستان استفاده شود.
وی با تبیین جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذار نماز جمعه در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، سیاسی و دینی، مهم‌ترین رسالت ائمه جمعه را توجه بیش از پیش به این جایگاه والا و بصیرت‌بخشی، آگاهی‌بخشی به جامعه، غافل نشدن از طراحی‌های دشمن، ارتباط نزدیک و صمیمی با جوانان و استفاده از ابتکار و توانایی‌های آنان عنوان کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک انحراف نسل جوان از آرمان‌های انقلاب را از اصلی‌ترین اهداف جنگ نرم دشمن عنوان کرد و بیان داشت: باید جوانان را از آسیب خطرهای دشمن حفظ کرد که یکی از راه‌های آن، ارتباط مستمر و هدایتگر ائمه جمعه با جوانان است.
همچنین در این روز فرماندار بستک به همراه معاون فرمانداری از بخش‌های مختلف بیمارستان فکری این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند درمان مراجعان به بیمارستان قرار گرفت.
قناعتی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و از نزدیک با پرسنل، مراجعین و بیماران دیدار و ملاقات کرد.
وی ضمن عیادت از بیماران بستری، از پرسنل زحمتکش بیمارستان و تلاش‌های ایشان تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول